Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, sărbătorește un an de la implementarea programului „Angajamentul pentru curieri” în România, care include o serie de inițiative menite să îmbunătățească experiența curierilor care livrează prin intermediul Glovo și anunță lansarea Glovo+.
Acest demers reprezintă o extindere a programului demarat anul trecut, și este menit să recompenseze cei mai dedicați curieri, cu cele mai bune performanțe.
Unul dintre pilonii cheie ai programului „Angajamentul pentru curieri” îl reprezintă accesul la o mai mare siguranță și protecție în trafic, iar Glovo a inițiat anul trecut sesiuni de siguranță rutieră pentru curieri. Astfel, 40% dintre curierii care livrează prin intermediul platformei au participat la trainingurile de siguranță rutieră, organizate în orașe precum București, Timișoara, Cluj-Napoca, Iași, Constanța și Brașov. Prin aceste sesiuni, Glovo se asigură că toți curierii care folosesc platforma au un grad ridicat de conștientizare cu privire la siguranța rutieră și personală, cu scopul de a preveni situațiile neplăcute din trafic.
Totodată, pentru a ajuta curierii să-și îmbunătățească abilitățile profesionale și să deblocheze noi oportunități, în cadrul Angajamentului pentru curieri, Glovo oferă acces gratuit la platforma digitală G-learning. În cadrul acesteia, curierii au acces la peste 120 de cursuri online, printre care cursuri de marketing, fotografie, limba engleză, competențe IT, managementul afacerilor sau dezvoltare personală și profesională.
Potrivit reprezentanților companiei, în ultimul an, cele mai populare cursuri în rândul flotei de curieri care livrează prin Glovo în România au fost cele de limba engleză business, introducere în excel, managementului stresului și social media marketing.
În plus, Glovo a inițiat programul Glovo Club, dezvoltând constant parteneriate pentru a oferi curierilor acces la reduceri suplimentare. Astfel, aceștia au parte de promoții speciale la restaurante și servicii precum închiriere și întreținere vehicule și consultanță financiară. Anul aceasta, noi beneficii vor fi adăugate în Glovo Club, precum reduceri la cumpărături alimentare.
Pentru a extinde și mai mult beneficiile disponibile pentru curieri și pentru a crește satisfacția acestora, compania anunță lansarea programului Glovo+. Inițiativa va oferi curierilor posibilitatea de a accesa beneficii suplimentare structurate pe mai multe niveluri: Bronze, Silver, Gold și Diamond. Acestea se vor debloca gradual în funcție de nivelurile de performanță înregistrate și constă într-o serie de avantaje personalizate precum bonusuri, reduceri, echipamente sau importante beneficii operaționale.
Astfel, programul își propune să recompenseze gradual implicarea și loialitatea curierilor, păstrându-le motivația și îmbunătățind experiența lor de livrare.
Voxa, aplicația de streaming pentru audiobook-uri și e-book-uri, începe expansiunea internațională și își extinde operațiunile în Italia. Din 15 mai,…
La galeriile Artmark s-a deschis cea mai mare expoziție de memorabilia din București, ce aduce laolaltă unele dintre cele mai…
Caroli Foods Group, jucător major pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea unei noi campanii de brand…
Care sunt țările și orașele lumii unde sunt dispuși să se mute pentru a munci angajați talentați de pe întreg…
Photon Energy NV a semnat un acord de împrumut securizat în valoare de până la 15 milioane de euro cu…
Kantar a lansat astăzi Blueprint for Brand Growth (Planul de acțiune pentru creșterea brandurilor), o analiză la nivel global a…