Golin este agenția anului la PRWeek Global Awards 2025
Reading Time: 3 minuteGolin a fost desemnată Global Agency of the Year la ediția din acest an a PRWeek Global Awards, eveniment desfășurat la Londra. Distincția confirmă excelența creativă, colaborarea remarcabilă și impactul campaniilor semnate de Golin în peste 50 de piețe la nivel global printre care și România.
Performanța a fost completată de alte două premii importante: Best Agency Asia Pacific pentru Golin APAC și Creative Idea pentru campania Asics „Desk Break”. De asemenea, campania „The HIV Café”, realizată pentru Taiwan AIDS Society și Taiwan AIDS Nurses’ Association, a primit o mențiune specială la categoria Best Campaign Asia Pacific.
Golin România a avut, de asemenea, un an excepțional, fiind singura agenție din țară dublu premiată la SABRE Awards EMEA 2025 – pentru campaniile „Camera cea mai mică” (Salvați Copiii) și „Testat e Hot” (MedLife) . Distincțiile vin în completarea celor 12 trofee obținute la Comma Awards 2025, inclusiv Grand Prix, și a celor 11 premii câștigate la Romanian PR Award 2024. Aceste recunoașteri validează nu doar excelența creativă, ci și consistența cu care echipa din București livrează campanii cu impact real, relevante și memorabile, an de an.
Anul trecut, Golin a făcut istorie la Cannes Lions 2024, devenind prima agenție de PR care câștigă Grand Prix for Idea Creation, pentru campania realizată pentru retailerul britanic Specsavers. Campaniile transformatoare pentru branduri globale precum PepsiCo, Adobe și Asics au continuat să demonstreze puterea creativă a rețelei, în timp ce gradul de satisfacție al clienților a atins un nou record – 52% dintre aceștia oferind scorul maxim de 10 în sondajele interne.
Golin România este definită de parteneriate solide, construite în timp – unele de peste 10 ani – cu branduri precum Electrolux, Mastercard, Lidl, Asociația Română a Băncilor sau Fondul Proprietatea. Aceste colaborări de durată arată încrederea pe care clienții o au în echipă și în modul în care livrează constant rezultate.
Totodată, Golin și-a propus un obiectiv ambițios: să devină, până în 2026, prima agenție de PR complet integrată cu AI la nivel global. În acest sens, a fost numit primul Chief AI Officer din industrie, iar în mai puțin de un an, 81% dintre angajații din rețea folosesc deja instrumente de inteligență artificială în activitatea lor zilnică.
Despre Golin România
Golin România este afiliată la una dintre cele mai valoroase rețele internaționale de PR, Golin Worldwide, agenție de Relații Publice care își aliniază eforturile de creație și data cu business-ul clienților pentru a livra rezultate cu impact. Împreună ajungem la cele mai valoroase insight-uri și colaborăm într-un mediu incluziv, creăm cu mult curaj și orientați către rezultate.
Cei 1.700 de angajați Golin la nivel global operează în peste 50 de birouri din întreaga lume, ceea ce ne permite să venim cu soluții complete pentru piețe multiple și pentru programe de comunicare regionale sau globale. Golin a fost numită Global Agency of the Year în cadrul PR Week 2021, 2020 și 2019 și PRWeek U.S. 2024.
De asemenea, a fost desemnată Agenția Anului din regiunea Americii de Nord, în cadrul PRovoke Media 2021, Midsize Consultancy of the Year la SABRE EMEA 2023 și Research & Measurement Team of the Year în cadrul edițiior AMEC Awards din 2023, 2022, 2021, 2020 și 2019. Golin este prima agenție de PR care a obținut Gold și Silver pentru creativitate, în cadrul Festivalului Cannes Lions din 2019, ca în 2024 să devină prima agenție de PR care câștigă premii Grand Prix la Cannes Lions.
În România, Golin face parte din unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare, Lowe Group, alături de MullenLowe (agenție integrată de marketing și comunicare), Initiative (media), Medic One (comunicare în domeniul medical) și Path (unit-ul specializat în analiza și interpretarea datelor).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz