Grapefruit a lansat Picard, un tool unic dedicat generării de lead-uri

Agenția de consultanță digitală și user experience Grapefruit a lansat Picard, un instrument unic în piața de digital locală de generare de lead-uri, alternativă la formularele clasice, făcând tranziția către conversațiile de tip chatbot.

Picard este gândit ca un framework ce are la bază un sistem de întrebări-răspunsuri mapate pe flow-urile dorite de clienți. Deasupra acestui framework se dezvoltă în paralel și o componentă de inteligență artificială care sa preia din excepțiile descoperite din conversații. La început, conversațiile sunt lucrate manual, avantaj fiind experiența Grapefruit vastă pe digital și user experience. Conversațiile sunt realizate având în minte obiectivul final al consumatorilor, păstrând tone-of-voice-ul și personalitatea companiilor care optează pentru formulare conversaționale.     

“Tocmai s-au implinit doi ani de când am fost la MIT Bootcamp în Boston, scopul fiind să învăț de la cei mai buni cum se dezvoltă un produs sănătos și cu șanse reale de succes. Am crezut inițial, după ce m-am întors, că în maxim șase luni vom avea deja implementat și lansat produsul, însă urmând pașii metodologiei Disciplined Entrepreneurship ne-am dat seama că va dura mai mult de atât. Iată-ne, după aproape doi ani de research, validări, soluții customizate și multă muncă de implementare a prototipului, că suntem gata să ne mândrim cu Picard. Generarea de noi lead-uri este o provocare a multor business-uri și suntem siguri că Picard este una dintre soluțiile de succes pe care le poate implementa o companie,” a declarat Georgiana Dragomir, Managing Director.

“Având experiența proiectului personal, un produs dedicat pasionaților de UX (user experience), a venit mai mult decât natural să fac parte din echipa Picard. Este o adevărată provocare și mulțumire sufletească să lucrăm și la produsul Grapefruit, pe lângă serviciile oferite de noi pe digital & UX. A existat de la bun început provocarea de a găsi un balans între munca pe servicii și produs și considerăm că am găsit compromisul necesar fără a afecta sănătatea companiei — este un amestec proporționat de motivare intrinsecă, calcul, devotament și sacrificiu.” a adăugat Alecsandru Grigoriu, Head of Product.

Grapefruit intenționează să îmbunătățească permanent propriul produs, varianta existentă reprezentând doar primul pas din roadmap-ul cu care agenția porneste la drum. Noutățile vor fi comunicate celor interesați de demo private, dar și prin intermediul site-ului și social media.

Echipa Grapefruit care a realizat Picard este formată din: Alecsandru Grigoriu, Head of Product; Georgiana Dragomir. Managing Director; Flavian Cristea, Digital Strategist; Marius Ursache, Founder & Shareholder.

În 2017, Grapefruit a câștigat cu 71% mai multe pitch-uri, acestea aducându-i opt clienți noi și ridicând numărul total al clienților la 16, iar pentru 2018 reprezentanții agenției estimează o creștere a profitului cu 20%.

Grapefruit contribuie la educarea pieței locale, fiind an de an organizatorul local al WIAD – World Information Architecture Day.