Gregory’s își continuă consolidarea în sectorul coffee & food snack pe piața românească, semnând pentru cinci noi unități în București.
Zonele vizate sunt: Lipscani, Centrul Vechi și Băneasa Shopping City, toate unitățile Gregory’s din România fiind operate în sistem franciză. Unitățile din Centrul Vechi și Băneasa Shopping City se vor ocupa și de evenimente speciale.
“Trecem printr-o perioadă de creștere a pieței de coffee & food snack din România. Apetitul consumatorilor pentru produsele grecești este în creștere, sunt aproximativ 1.000 de clienți care ne aleg zilnic. Am semnat deja contracte pentru a deschide noi magazine în zone precum: Militari, Balotești, Colloseum Retail Park, Mihai Bravu și o clădire de birouri”, a declarat George Makridis, CEO al Green Break SRL, compania care deține brandul Gregory’s în România.
Gregory’s oferă o gamă variată de specialități de cafea, deserturi și gustări, în fiecare locație fiind disponibil și un bar de vitamine care pune la dispoziție fresh-uri din fructe și legume și specialități vegane sau cu conținut scăzut de calorii.
În primul trimestri din 2024, venitul net bancar al Grupului BRD a atins o creștere de 5,3% față de aceeași…
Sustenabilitate [substantiv feminin, (numai) singular] – capacitatea de a exista constant. Nu este definiția noastră, ci primul rezultat al unei…
Tuborg România anunță o schimbare strategică în managementul organizației, prin aducerea lui Yoav Bar la conducerea companiei, în funcția de…
Raiffeisen Bank a înregistrat în primul trimestru din 2024 o creștere de 50% pe segmentul planuri de investiții, pensii private…
Proiectul născut din crezul artistic al scriitoarei și regizoarei Chris Simion Mercurian prinde tot mai mult contur existențial. După 8…
Noile smartphone-uri HUAWEI Pura 70 Ultra, HUAWEI Pura 70 Pro și HUAWEI Pura 70 sunt disponibile la precomandă în România.…