Stiri

Grupul Piletilevi se extinde sub un nou nume: PLG

9 ian. 2025 2 min

Grupul Piletilevi se extinde sub un nou nume: PLG

Reading Time: 2 minute

Grupul Piletilevi, originar din Estonia, în prezent un jucător de top în Europa Centrală, își anunță rebranding-ul sub numele PLG.

Piletilevi a pătruns și în România după ce a achiziționat un pachet majoritar de acțiuni în cea mai veche companie de ticketing din țară, Bilete.ro, în vara anului 2023 și recent, în decembrie 2024, a achiziționat Ticketing Nation s.r.l., un jucător cunoscut pe piața locală ce opereză platformele de vânzare de bilete Entertix.ro și Myticket.ro.

Rebranding-ul reprezintă un pas major în evoluția companiei. De la prima platformă de vânzare de bilete online din Estonia, Piletilevi Group s-a extins în Letonia și Lituania, devenind lider de piață în regiuna baltică. În prezent, compania operează în șapte țări, printre care Republica Cehă, Polonia, Slovacia și România. Numele PLG, derivat din Grupul Piletilevi, păstrează legătura cu brandul original, dar transmite în același timp o imagine mai internațională și neutră. Compania a operat prima vânzare de bilete online din Estonia pentru concertul lui Michael Jackson de la Tallinn, în 1997, pregătind terenul pentru inovația digitală și transfrontalieră.

„Prin valorificarea celor mai noi tehnologii și a talentelor locale, ne propunem să depășim bariere și să facem divertismentul accesibil tuturor. De-a lungul anilor, ne-am extins prezența și tehnologia pentru a deservi milioane de clienți pe mai multe piețe, impunându-ne ca lider regional în Europa Centrală. Rebranding-ul PLG simbolizează angajamentul nostru de a oferi momente care contează publicului din întreaga Europă și nu numai.”, declară Sven Nuutmann, președintele PLG.

PLG continuă să-și îmbunătățească tehnologia, să extindă parteneriatele și să ofere soluții de vânzare de bilete ușor de utilizat. Sloganul „Momente care contează” subliniază dedicarea grupului către experiențe ce aduc oamenii împreună.

Rebranding-ul include, de asemenea, un logo nou și o identitate vizuală modernizată, simbolizând spiritul vibrant, divers și incluziv al evenimentelor live. PLG se va promova sub sloganul „Moments That Matter”.

Articole pe aceeași temă: