Poveștile ”neînvinșilor”, reunite într-un proiect editorial susținut de BRD

BRD Insider a lansat, în cadrul turneului de tenis BRD Bucharest Open de anul acesta “Neînvinșii”, un volum despre mari sportivi și poveștile lor despre înfrângeri și victorii,  din sport și din viață

Volumul este realizat sub coordonarea jurnalistului Andreea Giuclea și a pornit ca un proiect jurnalistic găzduit de portalul Lead.ro, lucrarea a fost concretizată într-un volum bilingv, în română și engleză. Versiunea în limba engleză a textelor este semnată de Alistair Ian Blyth.

În carte sunt portretizați 15 sportivi români și străini: jucătoarea de handbal Cristina Neagu, gimnasta Andreea Răducan, campioana olimpică la spadă Ana-Maria Popescu (Brânză), boxerul Mihai Leu, înotătoarea Diana Mocanu, campioana olimpică la judo Alina Dumitru, jucătoarea de tenis de masă Eliza Samara, sportiva la proba de sanie Raluca Strămăturaru, canotoarea Georgeta Andrunache, campionul de tir Sorin Babii, jucătoarea de tenis Mihaela Buzărnescu, sportivul paralimpic Iulian Șerban, luptătorul român Gheorghe Berceanu, atleta Constantina Diță și antrenorul naționalei de handbal feminin a României, spaniolul Ambros Martin.

“Aceste povești vorbesc despre cum ajungi la performanțe importante venind dintr-o societate și din sisteme sportive care nu te pregătesc pentru asta; despre cum să-ți controlezi și liniștești mintea în momentele limită; despre cum să crezi în tine când alții nu o fac și când rămâi singur; cum să o iei de la capăt după înfrângeri care lasă urme, cum să muncești, să te îmbunătățești, să nu renunți, pentru că știi că trebuie să faci tot ce ține de tine ca să reuşeşti, indiferent de domeniul în care îți propui asta. Prin ochii celor 15 sportivi, înțelegem cum arată drumul spre performanță, ce-i motivează, ce au învățat din obstacolele pe care le-au depășit și ce putem învăța cu toții din lecțiile oferite de sport”, spune jurnalista Andreea Giuclea, coordonatoarea volumului.

”Platforma BRD Insider își propune să creeze idei și să curatorieze conținut editorial exclusiv, din unghiuri noi, folosind tehnicile jurnalismului narativ. Ideea ”Neînvinșilor” a plecat de la nevoia de a arăta că drumul care duce la succes nu este întotdeauna o înșiruire de victorii, și că în sport, ca și în viață, și  înfrângerile aduc izbânzi”, a spus Traian Traicu, brand communication manager la BRD.

Seria ”Neînvinșii”, parte a programului BRD – Groupe Société Générale de susținere a jurnalismului de calitate, e disponibilă online și pe Lead.ro.

Cartea va putea fi cumpărată, în curând, de pe shop-ul Treizecizero.ro și din librariile Cărturești.