Stiri

Horia Brenciu, noul ambasador al brandului Profi

Reading Time: 2 minute

Horia Brenciu, cântăreț, actor, producător, prezentator de televiziune și entertainer a devenit noul ambasador al retailerului Profi, în urma unui parteneriat semnat la începutul acestui an. 

Ambele branduri sunt cunoscute și apreciate la nivel național, fiind prezente în casele românilor atât în mediul urban, cât și în cel rural deopotrivă. Faptul că ambele sunt branduri românești ajută la o foarte bună înțelegere între acestea, colaborare care, cu siguranță, le va aduce un plus de imagine și notorietate amândurora, arată retailerul, într-un comunicat de presă.

“Sunt încântat de această nouă colaborare, nu numai pentru că Profi este un brand românesc, dar și pentru că avem, pe undeva, aceleași ambiții și idealuri, în ceea ce privește oamenii și cum pot ei fi surprinși în mod plăcut. In turneele mele m-am intersectat de multe ori cu magazinele Profi din toată țara și iată că destinul a făcut să ne cunoaștem și personal”, spune Horia Brenciu.

Cea mai importantă dintre valorile care au făcut această colaborare posibilă este familia, Horia fiind un familist convins, iar Profi încercând prin produsele și promoțiile sale să aducă bucuria în cadrul oricărei familii, astfel că alegerea acestuia ca ambasador a venit in mod natural. Acest parteneriat deschide noi perspective pe termen lung, de ambele părți.  Se vor pune în practică multe acțiuni și, mai mult, idei noi vor prinde viață, în beneficiul clienților Profi, se arată în comunicat. 

“Un brand puternic își bucură susținătorii nu doar prin produse și servicii pe măsură, ci și aducând în constelația sa stele îndrăgite de public. Surpriza pe care v-o propunem la începutul lui 2019 este că Profi îl aduce mai  aproape de dumneavoastră pe Horia Brenciu!” declară Gabriela Sîrbu, director de Marketing și Comunicare Profi.

Profi și Horea Brenciu vor forma astfel o echipă valoroasă, care își propune să creeze împreună căi de interacțiune cu publicul larg pe diverse canale media. Principiile după care se ghidează vor fi implicarea, încrederea și pasiunea, se mai arată în comunicat.

Cu aproape 1000 de magazine și o echipă de aproape 15.000 de oameni, Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România.

Oana Voinea

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

8 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

o zi ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

o zi ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

o zi ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

o zi ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

o zi ago