Digital Evenimente parteneri MarComm Stiri

Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA, este președintele juriului Internetics 2021

11 oct. 2021 4 min

Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer AKQA, este președintele juriului Internetics 2021

Reading Time: 4 minute

Internetics, proiect iniţiat de The Institute şi susţinut de UniCredit Bank, aduce împreună, an de an, specialişti în marketing şi comunicare digitală pentru a juriza și premia cele mai bune campanii dedicate inteligenței digitale și excelenței în comunicarea online.

Anul acesta Juriul Internetics 2021 va fi condus de către Hugo Veiga, Global Chief Creative Officer la AKQA São Paulo, unul dintre cei mai importanți membri ai noii generații de leadership creativ din Brazilia. 

După ce a fost recunoscut drept “Cel mai bun copywriter al anului 2013” la Cannes Lions, Hugo a co-fondat studioul AKQA São Paulo și de atunci coordonează proiecte creative pentru branduri inovatoare și artiști precum Usher, Elton John și Lady Gaga. AKQA São Paulo a primit în 2018 titlul de WPP’s Happiest Office, în 2019 premiul Agency of the Year la Cannes Lions Latin America, în 2020 One Show Latin America Agency of the Year, iar la Cannes 2020/21 s-a clasat pe locul al doilea. Agenția a câștigat, de asemenea, și câte un Grand Clio pentru 3 clienți diferiți în trei ani consecutivi.

HugoVeiga JuryChairInternetics2021

Hugo Veiga a declarat:

În 2007 am vizitat Bucureștiul într-o vacanță și am rămas plăcut impresionat de energia și simpatia oamenilor. Anul acesta, deși participarea la festival va fi una virtuală, mă bucur să mă întorc și să pot afla mai multe despre spiritul și ideile creative ale României. Abia aștept să vă întâlnesc pe toți!

Hugo a fost numit în 2019 Best Creative Director in Brazil de către PropMark, unul din cele mai mari trusturi media din Brazilia. A susținut două TEDx Talks și a participat la numeroase festivaluri internaționale atât ca membru al juriului, cât și speaker. În 2020 s-a lansat și muzical sub numele unui alter ego, gohu.

Prin rolul său de Președinte al Juriului Internetics 2021, Hugo va stabili pragurile pe baza cărora proiectele din fiecare categorie vor trece mai departe în runda finală. Shortlistul va fi setat pe baza notelor acordate online, individual, de către membrii juriului în prima runda de jurizare. Pe baza acestui shortlist se vor stabili apoi câștigătorii ediției în cea de-a doua rundă de jurizare, care va cuprinde câte o întâlnire cu fiecare dintre grupele de jurați care au jurizat cele trei mari categorii ale competiției: Digital Platforms, Digital Strategies și Digital Campaigns. Hugo va conduce toate cele 3 sesiuni.

Internetics se desfășoară anul acesta sub tema Pioneering the Future și vorbește despre tehnologia Blockchain, într-o misiune de a explica principiile generale care stau la baza acestei noi tehnologii. Campania devine astfel o replică a procesului de exchange al crypto monedelor și prezintă 2 monede noi: Project și Glory, trecând participanții, jurații & publicul evenimentului printr-un set de termeni & procese specifice blockchain-ului, prezentate printr-o analogie cu un proces cunoscut: participarea în competiția Internetics. 

Astfel, Juriul Internetics 2021 primește rolul de a transforma proiectele înscrise în competiție (Projects) în moneda digitală a festivalului (Glory), prin acordarea trofeelor Internetics. Jurații Internetics devin anul acesta Validator Nodes, care vor juriza, valida și premia cele mai bune campanii ale ediţiei.  

Ediția 2021 a Internetics cuprinde în continuare trei categorii principale, Digital Platforms, Digital Strategies și Digital Campaigns, cu un grup de jurați dedicat fiecărei categorii și un sistem de puncte diferențiat în funcție de categorie.

  • Validator Nodes ai primei categorii, Digital Platforms, sunt:

Adina Nica (Garrison Group & Open-I Research) // Alexandru Oancea (VEKA România) // Alin Nenciu
(Burger King România) // Alina Crangă (Kandia-Dulce) // Ana Vișian (BestJobs) // Arina Ureche (BRAT) // Cristina Hanganu (Lidl România & Global Women in PR România) // Cristina Miclea (Lactalis România) // Dan Petre (D&D Research) // Dr. Elena-Mădălina Șerban (500 Oaks) // Ioana Enache (Rompetrol) // Ioana Gorgăneanu (Mastercard) // Irina Urechean (Unilever) // Ivan Laketa (Glovo) // Greta Redeleanu (Regina Maria) // Laura Barbu (Vodafone) // Laurențiu Ion (PepsiCo) // Matei Psatta (TPS Engage) // Monica Dudău (Storia.ro & OLX Imobiliare) // Ramona Radu (Molson Coors România) // Silviu Popescu
(BRD Groupe Société Générale) // Tudor Ghiurca (Secom Healthcare Group) // Victor Kapra (Online consultant). 

  • Digital Strategies are următorii Validator Nodes:

Alex Dona (Marketing Mindset/ Desprevin Media) // Alexandra Chirica (AkzoNobel/Fabryo Corporation) // Alina Stanciu (OMV Petrom) // Anca Roman (FrieslandCampina România) // Anda Lazăr (UniCredit Bank) // Andrei Rotaru (Heineken România) // Bogdan Țurcanu (PRO TV) // Camelia Petrescu (Unlock Market Research) // Claudiu Degan (BAT) // Corina Rîjniță (The Coca-Cola Company) // Cosmina Tapliuc (McDonald’s România) // Crina Chiru (Orange România) // Dan Zloteanu (MRI / The Network) // Daniela Ghimpețeanu (PlayStation Balkans) // Diana Stan (ENGIE România) // Ioana Mârzac-Sigarteu (Samsung Electronics România) // Iuliana Maratu (E.ON Energie România) // Laura Mihăilă Andrei (BCR) // Mihai Bonca (Brand Architects) // Nicoleta Mihăilescu (Procter & Gamble) // Oltea Cristina Belciuganu (VIVRE) // Patricia Zegreanu (ŠKODA, PORSCHE România) // Răzvan Acsente (tazz by eMAG) // Vica Schipor (Bitdefender) 

  • Validator Nodes în categoria Digital Campaigns sunt următorii specialiști:

Adriana Muscalu (Exact Business Solutions) // Andra Voicu (Philip Morris) // Andrei Chirilă (Fashion Days) // Andrei Lăscuț (The Temple) // Anne-Marie Ionescu (Magic FM & Rock FM) // Carmen Popa-Nemoiu (Revolut România) // Cristina Avram (Avon România) // Ciprian Postelnicu (Telekom România) // Costin Radu (Independent Strategy Consultant) // Cristian Manafu (Evensys) // Diana Pasoi (Kinder Group) // Eleodor Ghenoiu (Enel România) // Gina Zgubea (KFC, Pizza Hut & Taco Bell) // Irina Pocovnicu (Aurachain) // Mădălina Cazamir (Help Net & Farmexim) // Mădălina Mitru (Sanofi) // Mădălina Pangrate (Google România) // Mihai Tănase (Renault & Dacia România) // Oana Stincel (Macromex) // Raluca Alexandrescu (Mega Image) // Ruxandra Mocanu (Ashoka România) // Valentina Vesler (Valvis Holding) // Victor Bădescu (NielsenIQ) // Victor Teioșanu (Ursus Breweries) // Wenka Booij (ING România).

În fiecare dintre cele trei secțiuni vor fi acordate trofee Gold și Silver. Agenția care acumulează cele mai multe puncte obține titlul de „Agency of the Year”, iar compania cu cel mai mare punctaj titlul „Digital Client of the Year”.

Cele două runde de jurizare vor avea loc în octombrie şi noiembrie, iar evenimentul de premiere la finalul lunii noiembrie. Competiţia se desfăşoară în format 100 % online şi în acest an.

Parteneri Internetics 2021:

Un proiect: The Institute

Susţinut de: UniCredit Bank

Partener: Absolut

Parteneri media: Biz, IQAds, Smark, Paginademedia.ro

Creație: ACME Industries

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: