Mihaela Bîtu va deveni noul CEO al ING Bank România, începând cu 3 iulie.
Cu o bogată experiență multi-disciplinară în domeniul bancar, atât pe piața din România, cât și peste granițe, ocupă în prezent funcția de Head of Wholesale Banking și Director General Adjunct. Din luna mai 2018, Mihaela Bîtu este și membru al Consiliului Director al Asociației Române a Băncilor.
Mihaela Bîtu are o lungă istorie cu ING, alăturându-se echipei ING România la scurt timp după înființarea companiei, în urmă cu 25 de ani.
Numirea vine după un mandat de 7 ani al lui Michal Szczurek, care va prelua conducerea diviziei de Retail a grupului ING din regiunea Asia.
“De-a lungul anilor, echipa noastră a promovat servicii și produse inovatoare, diferențiatoare, urmărind cu consecvență o strategie de creștere organică. Am devenit astfel o bancă universală dinamică, adresând cu succes toate segmentele de clienți. Istoria noastră de 25 de ani este o dovadă clară a angajamentului pe termen lung al grupului ING în România și ne propunem să sprijinim pe mai departe dezvoltarea mediului de afaceri românesc prin serviciile oferite, prin conduita în afaceri și prin spiritul inovativ. De aceea, mă onorează cu atât mai mult această numire și încrederea pe care grupul ING o are în profesionalismul și maturitatea echipei noastre locale”, a declarat Mihaela Bîtu, ING Bank România.
ING sărbătorește 25 de ani de activitate pe piața din România. În prezent, ocupă al șaselea loc în topul băncilor locale, cu o cotă de piață, cu puțin peste 10% și o creștere organică în tot acest timp. Dinamica ultimilor ani a fost mai accentuată, dat fiind focusul pe tendințele digitale și crearea unei experiențe diferențiatoare pentru clienții săi. Numărul de clienți individuali ING activi a ajuns la 1,32 milioane, cu un trend pozitiv prefigurat în continuare.
Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…
AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…
UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…
KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…
Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…
Brigada Rutieră anunță că, sâmbătă, 11 mai, între orele 12,30 şi 14,00, se va organiza un marș pe motociclete și…