Stiri

Libra introduce inteligența artificială generativă bazată pe voce în aplicația de mobile banking

Reading Time: 2 minute

Libra Internet Bank este prima bancă din România și una dintre primele din Europa care introduce serviciul de inteligență artificială generativă în aplicația sa de mobile banking. „Libra Voice” interacționează prin voce, în limba română, cu utilizatorii aplicației și oferă informații în format audio și text privind conturile și tranzacțiile, depozitele și creditele clientului, precum și alte analize și informații despre produsele și serviciile din oferta băncii.


Inteligența artificială generativă are capacitatea de a înțelege solicitările unei persoane, inclusiv când acestea sunt exprimate în limbajul uzual și de a oferi cele mai bune răspunsuri identificate în universul de informații la care are acces, în cazul de față, informații bancare. Astfel, ”Libra Voice” se comportă precum un interlocutor uman și își adaptează de fiecare dată răspunsurile în funcție de context și stilul conversației. Informațiile oferite utilizatorilor ar putea să nu fie întotdeauna corecte sau complete, însă ”Libra Voice” își îmbunătățește constant performanțele pe măsură ce gradul de utilizare crește.

“Libra Internet Bank a fost dintotdeauna una dintre cele mai inovatoare bănci din România, iar acum a venit momentul să introducem inteligența artificială generativă în tehnologiile noastre. Clienții Libra sunt primii din România și printre puținii din Europa ce beneficiază de acest tip de serviciu în aplicația de mobile banking. Este o mândrie pentru noi că acest proiect a fost dezvoltat de la un capăt la altul de către specialiștii Libra”, a declarat Cristina Mahika-Voiconi, Director General Libra Internet Bank.

Clienții băncii pot utiliza “Libra Voice” inclusiv pentru a extrage și analiza informații din lista tranzacțiilor. Astfel, serviciul de inteligență artificială generativă are capacitatea de a realiza sinteze cum ar fi, de exemplu, plățile realizate către un anumit comerciant, încasările dintr-un interval de timp selectat sau caracterizări personalizate ale comportamentului de consum al clientului, bazate pe istoricul de tranzacții.

O premieră absolută în piața bancară din România, “Libra Voice” este disponibilă, în versiunea de testare, pentru toți clienții persoane fizice, titulari de cont și se găsește în aplicația Libra Mobile Banking pe ecranul de start, iar activarea se face prin apăsarea butonului cu simbolul de microfon.

Libra Internet Bank a fost înființată în 1996 în București și face parte din grupul american de investiții New Century Holdings (NCH). Banca s-a specializat în oferirea de produse și servicii dedicate Profesiilor liberale și companiilor din Real Estate și Agribusiness. Unul dintre cei mai importanți furnizori de tehnologie bancară din România, Libra Internet Bank este, de asemenea, partenerul celor mai importante fintech-uri internaționale prezente în țară. Libra Internet Bank are o rețea de 58 de sucursale în București și alte orașe mari din România.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Claudiu Vrînceanu: Vânzările 3.0 în 2024, anul incertitudinilor economice

Vă propun să privim activitatea de vânzări prin trei direcții de interes pentru orice manager sau fondator: motivarea departamentului de…

23 de minute ago

Unul din cinci români nu a avut o vacanță în 2023

Procentul românilor care au declarat că au fost în vacanță în 2023 a crescut ușor față de 2022 (80% în…

16 ore ago

Samsung le dă șansa tinerilor pasionați de skateboarding si breakdance să fie văzuți prin campania „Open Always Wins”

Samsung România marchează un moment important prin lansarea campaniei locale „Open Always Wins”, în parteneriat cu Jocurile Olimpice și Paralimpice.…

16 ore ago

5 to go deschide birouri regionale de franciză în 3 mari orașe din țară

5 to go menține obiectivele de extindere setate pentru perioada următoare și deschide, începând cu luna iunie 2024, trei birouri…

16 ore ago

FintechOS primește o investiție de 60 mil. $ într-o rundă de finanțare serie B+

FintechOS, platformă de top de management end-to-end al produselor financiare, a finalizat o nouă rundă de investiții Serie B+ în…

16 ore ago

Premieră mondială la București în Concertul de deschidere al Concursului Internațional George Enescu

Simfonia nr. 1 „Consolations” compusă de coreeanul Shin Kim, lucrarea câștigătoare a Secțiunii Compoziție a Concursului Enescu din anul 2022,…

17 ore ago