Marketing

INOVEO semnează un nou rebranding de succes

6 iun. 2025 2 min

INOVEO semnează un nou rebranding de succes

Reading Time: 2 minute

Agenția INOVEO, cu 25 de ani de experiență în strategie de brand și design, workshopuri și cursuri de brand, a realizat rebrandingul pentru GURSK, prima companie care a adus implanturile dentare coreene în România.

„Rebrandingul GURSK e despre o promisiune reconfirmată către medici: că primesc mai mult decât produse – primesc încredere, relaționare umană și susținere constantă. E un pas firesc pentru o companie care a crescut organic, dar care acum are nevoie de un cadru strategic pentru viitor, inclusiv pentru piețele externe,” a declarat Dochița Zenoveiov, Brand Consultant și fondator INOVEO.

Colaborarea a presupus o analiză strategica aprofundată, completată prin workshopuri de brand cu echipa GURSK și definirea unei noi platforme de brand care să reflecte valorile companiei –Pasiune, Familie, Grace, Great, Grateful.

Identitatea vizuală este și ea una nouă, iar rebrandingul a inclus dezvoltarea unui nou sistem de arhitectură de brand pentru evenimentele GURSK (Implanto Days, Regen Days si Delta Session), dar și pentru aplicația Find My Dentist.

Proiectul de rebranding realizat de agenția INOVEO a inclus dezvoltarea unui sistem de comunicare pentru toate materialele online și offline, adaptate nevoilor medicilor stomatologi din România, precum și realizarea completă a website-ului.

INOVEO este singura agenție din România cu o metodologie proprie de branding, patentată. Printre clienții săi se numără BNR, ASE, ROMGAZ, Radio ZU, ALTEX, TEILOR, AFI Europe, BIOFARM, NIMET, FIRSTBANK, Progresiv, Alexandrion Group, Continental Hotels, UNIKAT Group și alte peste 200 de branduri antreprenoriale românești.

Articole pe aceeași temă: