Companii Stiri

Interbrands Orbico devine cel mai mare distribuitor FMCG din România, cu afaceri de 800 mil. euro

12 oct. 2021 2 min

Interbrands Orbico devine cel mai mare distribuitor FMCG din România, cu afaceri de 800 mil. euro

Reading Time: 2 minute

Procesul de fuziune prin absorbție prin care Interbrands a preluat companiile locale ale Grupului din România – Orbico SRL, Orbico Beauty și Professional Brands Marketing & Distribution s-a încheiat în octombrie 2021.

Noua companie, Interbrands Orbico, devine cel mai important jucător pe piața de distribuție FMCG din România, odată cu finalizarea fuziunii. Compania are portofoliu integrat care însumează peste 200 de branduri și 12.000 de produse din categorii precum tutun, parfumerie, uz casnic, alimentare și non-alimentare.

Vânzările Orbico Group, până la acest moment, la nivel european, sunt de aproximativ 3 miliarde de euro, dintre care 800 de milioane de euro sunt generate de piața din România. Obiectivul Interbrands Orbico este de a depăși pragul de 1 miliard de euro în perioada următoare.

Printre partenerii din portofoliul Interbrands Orbico se numără Philip Morris, Procter & Gamble, Bolton (Rio Mare), Lindt, Kellogg’s (Pringles), Duracell, Fater (Ace), Klintensiv, Dalli (Bonux), Tchibo, Wella, Coty, Converse, Revlon.

Ioana Boghenco Director General Interbrands Orbico
Ioana Boghenco, Director General Interbrands Orbico

Din managementul companiei fac parte Ioana Boghenco – Președinte al Consiliului de Administrație și Director General, Ivanka Ivanova – membru al Consiliului și Director Operațiuni, și Laurențiu Lăcătușu – membru al Consiliului și Director Comercial.

„Misiunea noastră este să aducem valoare pentru oamenii noștri, parteneri, clienți, consumatori și societate, oferind soluții complete, pregătite pentru viitor, în industriile de FMCG și Beauty. <Suntem mai puternici împreună>, aceasta este deviza noastră. Aducem valoare prin soluțiile digitale și logistice oferite, printr-o gamă foarte largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță. Principalele beneficii ale fuziunii constau în utilizarea la potențial maxim a sinergiilor, cu scopul dezvoltării și îmbunătățirii serviciilor, modernizarea proceselor și a sistemelor, eficientizarea capacităților logistice și maximizarea potențialului canalelor de distribuție pentru toate brandurile din portofoliu”, spune Ioana Boghenco, Director General al Interbrands Orbico

Compania vizează trei mari direcții de dezvoltare pentru viitorul apropiat: lansarea platformei digitale business-to-business, automatizarea fluxurilor și capabilităților logistice și implementarea unor noi modele de business conexe distribuției convenționale.

Foto: 50889008 © Tomas1111 | Dreamstime.com

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: