Marketing

Internetul poporului

19 dec. 2013 2 min

Internetul poporului

Reading Time: 2 minute

<p> Pe 1 decembrie Publicis a lansat o noua campanie pentru promovarea brandului de biciclete Pegas. Contextul Zilei Nationale a fost intentionat ales pentru a le prezenta internautilor amintiri ale epocii trecute, valorificate in maniera umoristica.</p> <p>  </p> <p> Pilonul noii campanii este <a href=”http://www.internetulpoporului.ro”>internetulpoporului.ro</a>, un site care aduce in prim plan contrastul dintre lipsa de optiuni din trecutul comunist si multitudinea optiunilor de astazi.</p> <p>  </p> <p> “Ne-am propus ca de 1 decembrie sa nu iesim cu un drapel care falfaie pe sub watermark. internetulpoporului.ro a fost fix un exercitiu de imaginatie – cum ar fi aratat singurul site daca internetul s-ar fi inventat in Romania comunista – si vrea sa fie un almanah din '80, doar ca digital. Asa, ca si continut de la Pegas pentru popor, dar unde putem integra orice promotie, eveniment sau alte viitoare intentii Pegas”, declara Dan Frinculescu, Group Creative Director, Publicis.</p> <p>  </p> <p> Sub egida “Internetul Poporului”, se regasesc rubrici precum: “Intreaba. Elena Ceausescu raspunde”, “Cotele apelor Dunarii”, “Poza de sine”, “Dosare patate” etc. Una dintre rubrici este cea dedicata filmului – “cinema”, cu postere de film fictive.</p> <p>  </p> <p> In echipa a fost cooptat Nea Ion Barladeanu – artist al poporului si “maistru” al colajelor. Campania este intregita cu o serie de colaje, care au reprezentat si materia prima pentru realizarea spoturilor video – Alimentara, Album Duminical si Floraria  – care sa sublinieze pluralitatea optiunilor pe care Pegas le ofera.</p> <p>  </p> <p> “Animatiile reproduc stilul bancurilor absurde comuniste si sunt realizate exclusiv cu colaje care trimit la acea perioada. Ne-am adus aminte de Nea Ion Barladeanu, care cu asta se ocupa: colaje pop art din ziare si reviste comuniste (si nu numai), i-am explicat ce vrem si s-a apucat de treaba”, spune Ada Iftodi, Account Executive, Publicis.</p> <p>  </p> <p> Internetul Poporului, colajele, animatiile si campania online vin sa intareasca personalitatea complexa a brandului Pegas. Mai mult decat o punte (pe alocuri nostalgica) intre epoci, Pegas renaste din dizidentul acelor ani de comunism si se metamorfozeaza in “rebelul urban”, intr-un brand hip.</p> <p>  </p> <p> “De obicei, cand te legi de Epoca de Aur, sunt sanse masive s-o dai in bara. Vezi filmul romanesc, care s-a incapatanat o buna perioada sa ramana acolo, cu mici exceptii, intr-adevar. Din fericire, noi pana acum n-am avut parte decat de “deci, se poate”, subliniaza Dan Frinculescu.</p> <p>  </p> <p> Echipele Publicis si Pegas care au lucrat pentru <a href=”http://www.internetulpoporului.ro”>Internetulpoporului.ro</a>:</p> <p>  </p> <p> Ofiter Sef Creatie – Razvan Capanescu, Director Grup Creatie – Dan Frinculescu, Directori Artistici: Catalin Paduretu si Ciprian Frunzeanu, Desenator – Filip Letinu, Redactor Sef – Dan Frinculescu, Redactor – Mihai Costache, Sef Sectie Digitala: Calin Buzea, Maistri Programatori – Constantin Bunica si Tiberiu Bucovei, Serviciu Clienti: Ada Iftodi, Alexandra Murray, Atelierele Pegas: Andrei Botescu.</p> <p>  </p> <p> Echipele Publicis si Pegas pentru animatii:</p> <p> Ofiter Sef Creatie – Razvan Capanescu, Directori Grup Creatie – Dan Frinculescu, Mihnea Gheorghiu, Directori Artistici: Paul Goti, Operator video-montaj – Dragos Ometita, Redactor – Mihai Costache, Serviciu Clienti: Ada Iftodi, Alexandra Murray, Atelierele Pegas: Andrei Botescu.</p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: