Marketing

Un nou spot Flanco, marca 23 Communication Ideas

28 mart. 2013 < 1 min

Un nou spot Flanco, marca 23 Communication Ideas

Reading Time: < 1 minut

<p> Dupa lansarea campaniei “Flanco. Mereu peste asteptari”, Flanco continua repozitionarea prin promovarea unui <a href=”http://www.youtube.com/watch?v=SO0r9W7VVq8″>spot</a> emotional, realizat de 23 Communication Ideas, care vorbeste despre capacitatea de a oferi mai mult decat un simplu produs de electroIT.</p> <p>  </p> <p> Agentia 23 Communication Ideas a plecat de la caracteristicile companiei Flanco, dar si de la necesitatea de a comunica mai bine beneficiile celor mai noi tehnologii incorporate in electronice si electrocasnice, pentru a stimula ritmul de innoire al aparaturii in locuintele din Romania.</p> <p>  </p> <p> Personajele spotului Flanco sunt cuplul care isi doreste un camin confortabil si potrivit cu stilul de viata, consultantul care stie sa ii ofere informatiile de care are nevoie si prietenii alaturi de care se bucura de toate beneficiile produselor Flanco.</p> <p>  </p> <p> Noua executie din campania “Flanco. Mereu peste asteptari” ii arata consumatorului cum sa integreze produsul dorit in stilul sau de viata si subliniaza o serie de atribute ale brandului: prietenos, sincer, dinamic, de incredere.</p> <p>  </p> <p> Compania a optat pentru un spot de brand, din care vor deriva spoturile de produs, menite sa promoveze campanii si oferte speciale alaturi de parteneri.</p> <p>  </p> <p>  </p> <p> <strong>Agentie: 23 communication ideas</strong></p> <p>  </p> <p> Regizor: Bogdan Barbulescu</p> <p> Director de Creatie: Bogdan Naumovici</p> <p> DOP: Jordi Rexach</p> <p> Copywriter: Antonio Marzavan</p> <p> Strategic Planners: Laurentiu Semeniuc si Alexandru Pomana</p> <p> Brand Communication Managers: Raluca Borascu, Elena Livinti</p> <p>  </p> <p> <strong>Client: FLANCO</strong></p> <p>  </p> <p> CEO: Violeta Luca</p> <p> Marketing Motor: Marina Zara</p>

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: