Marketing

Intro: Eames by Vitra4 min

16/10/2012 3 min read

author:

Intro: Eames by Vitra4 min

Reading Time: 3 minute

<p> Pe 27 septembrie, a avut loc la The Ark vernisajul expozitiei retrospective "Eames by Vitra", unde publicul a putut descoperi o frantura din imensa mostenire culturala lasata in urma de cei mai influenti designeri americani ai secolului XX, Charles si Ray Eames. Despre impactul acestui eveniment, organizat de Intro in parteneriat cu Vitra, am discutat cu Mihai Gurei, Creative Concept Manager, Intro.</p> <p>  </p> <p> <strong>Cum v-a venit ideea sa organizati aceasta expozitie?</strong></p> <p> Ne-am dorit foarte mult sa aducem aceasta expozitie in Romania si am urmarit in ultimii trei ani calendarul ei expozitional pentru a gasi o luna buna in care Bucurestiul sa fie activ, sa avem vreme buna de plimbare si public cu sete de cunostere. </p> <p>  </p> <p> <strong>Cat au durat pregatirile? Povestiti-ne despre cum a decurs organizarea.</strong></p> <p> Am demarat pregatire pentru expozitie la inceputul acestui an, cea mai mare provocare a fost sa gasim o locatie libera in perioada septembrie –o ctombrie, o locatie ampla care sa puna in valoare expozitia si care sa fie asociata cu evenimente creative. Le multumim partenerilor nostri de la The Ark care au facut tot ce a fost posibil ca aceasta expozitie sa iasa perfect. In ultimele trei luni echipa de PR si comunicare de la Intro a lucrat intens la organizarea toturor evenimentelor pe care le-am pregatit publicului: "vernisajul expozitiei", "conferinta sustinuta de Eames Demetrios", nepotul celebrior Charles & Ray Eames, "prezentarea sustinuta de Mihai Popescu" si "dezbaterea pe tema autenticitatii in design si protejarea drepturilor de autor".  Am avut si doi invitati straini, alaturi de Eames Demetrios care a petrecut o saptamana in Romania si care ne-a primis ca revine cat de curand ne-a vizitat si Patrizia Bartolini, partenerul nostru de la Vitra care a facut posibila organizarea acestei expozitii. Eforturile echipei de la Intro au acoperit partea de PR, relatia cu jurnalistii online si offline, organizarea evenimentelor, redactarea de articole pentru siteul Intro, mentinerea activa a paginii de FB a carei tema s-a schimbat saptamanal, comunicarea cu ajutorul newsletterelor. </p> <p>  </p> <p> <strong>Ce ne puteti spune despre expozitia “</strong><strong>Eames by Vitra"?</strong></p> <p> Expozitia a  fost in desfasurare pana pe 14 octombrie si cu bucurie pot sa spun ca impactul acesteia a mers mai departe decat estimasem noi. Am reusit in primul rand sa creem mult buzz in online, foarte multa lumea a aflat de expozitie si destul de multi au si reusit sa o vada, in tot acest iures de toamna. Numarul celor care s-au putut imbiba de spiritul sotilor Eames  a depasit pana in acest moment 1.000 de persoane.</p> <p>  </p> <p> <strong>Ce v-ati propus sa transmiteti prin expozitia  “</strong><strong>Eames by Vitra”? </strong></p> <p> Ca obiectiv de business expozitia Eames este un demers cu bataie lunga, ne dorim ca publicul sa inteleaga de ce trebuie sa cumpere un produs de design autentic, intrucat doar asa filozofia creatorilor sai este pastrata, producatorul nu face compromisuri de calitate iar posesorul unui obiect original semnat Charles & Ray Eames se poate bucura de un obiect a carei valoare creste in timp.</p> <p>  </p> <p> <strong>Despre Eames by Vitra</strong></p> <p> Intro si-a bazat initiativa de a organiza o expozitie de o asemenea anvergura pe relatia pe care a reusit sa o consolideze timp de 8 ani cu Vitra, o companie elvetiana producatoare de mobilier, dedicata dezvoltarii de solutii inteligente, inspirationale, inovatoare si durabile pentru birou, pentru casa sau pentru spatii publice. Vitra este singura companie autorizata sa produca intreaga colectie Eames pentru pietele din Europa si Orientul Mijlociu.</p> <p>  </p> <p> Multe dintre creatiile sotilor Eames sunt adevarate staruri in interioare de restaurante si cafenele inaugurate recent in marile capitale ale lumii. Odata cu revenirea stilului anilor '50 abordat in amenajarea de interior, produsele sotilor Eames si-au facut aparitia si pe platourile de filmare ale unor productii renumite precum "Mad Men", "Gossip Girl", "Touch", "Suits", "How I met your mother"si multe altele.</p> <p>  </p> <p> Costurile expozitiei s-au ridicat la cateva zeci de mii de euro si reprezinta o investitie pe termen lung in piata romaneasca de design care are o crestere continua in ciuda climatului economic general. In 2011 showroom-ul dedesign contemporan Intro a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri cu 14% comparativ cu anul anterior, crestere datorata eforturilor de comunicare intense pe care Intro le face inca de la infiintare.</p>

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Acest site utilizează fisiere cookie. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu utilizarea acestui tip de fisiere. Mai multe informatii pot fi consultate prin accesarea POLITICI DE CONFIDENȚIALITATE