Brand Focus

IQOS aniversează patru ani în România printr-o instalație concept care transformă dorințele utilizatorilor în alegeri asumate

Reading Time: 2 minute

În februarie, IQOS, dispozitivul care încălzește tutunul dezvoltat de Philip Morris International, aniversează patru ani de la lansarea în România. Pentru a sărbători cei peste 100.000 utilizatori din țara noastră a fost creată instalația IQOS Wishing Tree, care preia și prezintă dorințele utilizatorilor devenite alegeri asumate într-un mod creativ, un mix de design, tehnologie și emoție.

Instalația a fost dezvoltată în colaborare cu Laura Hîncu, designer vestimentar, și Alin Popa, creator de show-uri cu lumini și unul dintre fondatorii Lights & Magic, sub conceptul Dorințele devin alegeri.

Instalația IQOS Wishing Tree va fi expusă și va putea fi folosită de către utilizatori în București în perioada 15-28 februarie, la Qreator by IQOS. În țară, instalația va fi prezentă și în cele patru magazine IQOS din mall-urile din București, Cluj, Constanța și Timișoara, precum și în IQOS lounge-urile din mall-uri, unde vor fi instalate miniaturi ale copacului care preia dorințe. Utilizatorii IQOS sunt încurajați să își scrie dorințele și să le adauge în IQOS Wishing Tree, care va crește odată cu fiecare dorință adăugată. Astfel, și consumatorii își aduc contribuția la viziunea Philip Morris International pentru un viitor mai bun, fără fum. Mai multe informații sunt disponibile pe Club.iqos.ro.

„Evoluția, în toate formele și cu toate înțelesurile ei, pornește din dorința de schimbare a obiceiurilor sau a percepțiilor. IQOS sărbătorește oamenii și alegerile pe care aceștia le fac din dorința de a crea un viitor mai bun, pentru ei și pentru cei dragi lor. Deoarece împărtășesc aceeași viziune și aceleași valori cu brandul, mi-a fost ușor să mă alătur acestui proiect și să contribui creativ la procesul prin care dorințele utilizatorilor din România devin alegeri asumate”, a declarat designerul Laura Hîncu.

De la lansarea sa pe piața din România, peste 100.000 fumători adulți au ales să facă trecerea de la fumatul tradițional la IQOS, tehnologia revoluționară heat-not-burn ce păstrează gustul de tutun adevărat fără foc, fără fum și cu mai puțin miros neplăcut. Dispozitivul cu design inovator oferă sute de posibilități de personalizare, printr-o varietate cromatică de accesorii, totul pentru o experiență cât mai personală. Cu toate acestea, IQOS nu este lipsit de riscuri, el emană nicotină, substanță care produce dependență.

Misiunea IQOS este de a le oferi fumătorilor adulți, care altfel ar continua să fumeze, accesul la alternative mai bune la fumat.

Team

Recent Posts

Ultimele zile pentru redirecționarea a 3,5%. „În cazul nostru, la fel ca în cazul multor ONG-uri din România, impactul proiectelor noastre este unul real”

Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…

10 ore ago

Banca Transilvania a obținut un profit mai mare cu 35% în primul trimestru din 2024

Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…

o zi ago

AI Expo Europe: Cea mai mare conferință despre AI din Europa Centrală și de Est are loc în octombrie la București

AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…

o zi ago

UniCredit este partener al RAD ART FAIR 2024. Discount-uri de 20% la achiziția biletelor cu cardul

UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…

o zi ago

Studiu KilometrulBine despre siguranța rutieră pietonală: traversarea neregulamentară e în topul comportamentelor negative

KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…

o zi ago

Pledoarie pentru strategie

Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…

o zi ago