În februarie, IQOS, dispozitivul care încălzește tutunul dezvoltat de Philip Morris International, aniversează patru ani de la lansarea în România. Pentru a sărbători cei peste 100.000 utilizatori din țara noastră a fost creată instalația IQOS Wishing Tree, care preia și prezintă dorințele utilizatorilor devenite alegeri asumate într-un mod creativ, un mix de design, tehnologie și emoție.
„Evoluția, în toate formele și cu toate înțelesurile ei, pornește din dorința de schimbare a obiceiurilor sau a percepțiilor. IQOS sărbătorește oamenii și alegerile pe care aceștia le fac din dorința de a crea un viitor mai bun, pentru ei și pentru cei dragi lor. Deoarece împărtășesc aceeași viziune și aceleași valori cu brandul, mi-a fost ușor să mă alătur acestui proiect și să contribui creativ la procesul prin care dorințele utilizatorilor din România devin alegeri asumate”, a declarat designerul Laura Hîncu.
De la lansarea sa pe piața din România, peste 100.000 fumători adulți au ales să facă trecerea de la fumatul tradițional la IQOS, tehnologia revoluționară heat-not-burn ce păstrează gustul de tutun adevărat fără foc, fără fum și cu mai puțin miros neplăcut. Dispozitivul cu design inovator oferă sute de posibilități de personalizare, printr-o varietate cromatică de accesorii, totul pentru o experiență cât mai personală. Cu toate acestea, IQOS nu este lipsit de riscuri, el emană nicotină, substanță care produce dependență.
Misiunea IQOS este de a le oferi fumătorilor adulți, care altfel ar continua să fumeze, accesul la alternative mai bune la fumat.
Doar până pe 27 mai 2024, persoanele fizice mai pot alege cum sunt folosiți 3,5% din impozitul lor, prin redirecționarea…
Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…
AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…
UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…
KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…
Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…