Glovo, una dintre cele mai importante platforme online care intermediază livrările rapide de produse, îl numește pe Iustinian Belghir noul General Manager în România și deschide în București biroul regional pentru Europa de Sud-Est, cel mai mare din regiune, în proiectul U•Center, situat în zona Tineretului.
Din această poziție, Iustinian va supraveghea operațiunile ce privesc dezvoltarea din România, o continuare firească a eforturilor companiei de a fi aproape de utilizatorii Glovo prin oferirea celui mai bun serviciu de pe piață, dar și prin adăugarea de noi parteneri și produse pentru a răspunde tuturor nevoilor.
Totodată, Iustinian va gestiona buna desfășurare a proiectelor strategice care vizează creșterea businessului, optimizarea proceselor și creșterea productivității și va fi responsabil cu dezvoltarea serviciilor ce oferă valoare adăugată utilizatorilor.
El a început ca Head of Commercial pe Europa de Sud-Est, iar în cei peste 18 ani de experiență profesională a condus proiecte de mare anvergură, ajutând la consolidarea brandurilor pentru care a lucrat, din poziții precum Managing Partner sau Commercial Director.
“Este o mare bucurie și onoare să pot ocupa funcția de General Manager Glovo pentru România. Din noua poziție, îmi doresc să pot contribui la dezvoltarea echipei de profesioniști din cadrul Glovo și să continuăm să ducem promisiunea Glovo cât mai departe, atât prin prezența în cât mai multe orașe, dar și prin adăugarea în aplicație a cât mai multor parteneri și produse astfel încât să putem oferi utilizatorilor Glovo cea mai bună experiență de consum”, a declarat Iustinian Belghir, General Manager Glovo pentru România.
Dincolo de schimbarea importantă în echipa de management locală, compania deschide în România biroul regional pentru Europa de Sud-Est, fiind cel mai mare din regiune, în proiectul U•Center, dezvoltat de Forte Partners. Noul birou devine sediul general al în regiunea Europa de Sud-Est unde se vor afla echipele locale care implementează strategiile de dezvoltare pe teren în întreaga regiune.
Noul spațiu a obținut certificările LEED Platinum cu scorul 85, unul dintre cele mai mari obținute în România în versiunea LEED v4 și WELL Health&Safety, care atestă siguranța clădirii din punct de vedere sanitar în contextul COVID-19.
La galeriile Artmark s-a deschis cea mai mare expoziție de memorabilia din București, ce aduce laolaltă unele dintre cele mai…
Caroli Foods Group, jucător major pe piața produselor de carne ambalată din România, anunță lansarea unei noi campanii de brand…
Care sunt țările și orașele lumii unde sunt dispuși să se mute pentru a munci angajați talentați de pe întreg…
Photon Energy NV a semnat un acord de împrumut securizat în valoare de până la 15 milioane de euro cu…
Kantar a lansat astăzi Blueprint for Brand Growth (Planul de acțiune pentru creșterea brandurilor), o analiză la nivel global a…
În luna aprilie, Ordonanța de urgență 39/2024, privind instituirea programului Electric Up, ediția a doua, s-a publicat în Monitorul Oficial.…