Stiri

Kaufland lansează „Kaufland World” în aplicația Roblox

Reading Time: 2 minute

Kaufland România lansează propria lume în aplicația Roblox, Kaufland World, în care utilizatorii pot descoperi diferite jocuri și pot acumula puncte Kaufland Card. Jocurile din Kaufland World își propun să educe și să informeze tinerii utilizatori despre alimentația sănătoasă și despre reducerea deșeurilor alimentare.


„Roblox are un potențial enorm, deoarece tot mai mulți tineri adulți folosesc platforma. Ne dorim ca lumea Kaufland să devină o experiență creativă, dar și folositoare, în care utilizatorii să se bucure de joc, dar să rămână și cu informații utile despre un stil de viață sănătos sau sustenabil”, spune Silviu Buidan, Head of Digital Marketing & Events Kaufland România.


Kaufland World în Roblox își propune să vină mai aproape de generația tânără prin crearea unui spațiu creativ și dinamic. Jucătorii intră în Kaufland World cu un avatar clasic care poate fi personalizat în Kaufland Skin Shop. Pe măsură ce utilizatorii finalizează diferite activități și explorează harta, ei pot câștiga puncte de prospețime prin care își schimba aspectul avatarului. De asemenea, pot acumula puncte Kaufland Card pe care le pot schimba în fructe și legume proaspete, necesare pentru finalizarea jocurilor.


Kaufland World permite accesul la diferite jocuri, printre care se numără și:
• Treasure Hunt – utilizatorii trebuie să colecteze comorile ascunse într-o anumită parte a Kaufland World într-un timp limitat cu ajutorul unei busole.
• Freshness Run – utilizatorii parcurg un traseu și încearcă să adune ingrediente proaspete pentru rețetele lor.
• Mystery soup, Smoothies, Cooking with surprise – mini-jocuri în care utilizatorii trebuie să urmeze rețete și să folosească diferite ingrediente.
• Food Waste Station – utilizatorii pot dona fructele și legumele obținute în joc în schimbul punctelor Kaufland Card.


Roblox este în prezent una dintre cele mai populare platforme de jocuri în rândul tinerilor, cu peste 65 de milioane de utilizatori activi zilnic. În aplicație, utilizatorii își pot crea propriile jocuri și se pot juca alături de alți utilizatori. Roblox este astfel o rețea socială și un studio de creație în același timp.
Kaufland World poate fi accesat în aplicația Roblox aici: https://www.roblox.com/games/14203073759/Kaufland-World.

Cristi Dorombach

Recent Posts

SVN: Piața creditelor ipotecare noi a depășit 1,1 mld. euro în primul trimestru din 2024

În primele trei luni ale acestui an au fost acordate credite ipotecare noi în valoare de aproximativ 1,1 miliarde de…

2 minute ago

Norofert începe producția de fertilizanți în SUA

Norofert, unul dintre cei mai mari producători de inputuri din România, a finalizat linia de producție de fertlizanți din SUA,…

30 de minute ago

Trei români lansează Slide, aplicație de dating care vrea să depășească Tinder

Slide, o nouă aplicație mobilă destinată întâlnirilor romantice, se lansează pe piața internațională propunându-și să redefinească experiența dating-ului online. Investiția…

56 de minute ago

Birra Moretti lansează Birra Moretti Sale di Mare, o bere cu un strop de sare de mare din Italia

Birra Moretti aduce un strop de savoare mediteraneană pe piața berii din România prin lansarea unui nou sortiment - Birra…

o oră ago

Early Game Ventures lansează cel de-al doilea fond de investiții: 60 mil. euro pentru startup-urile din România și din regiune

Early Game Ventures (EVG) a lansat oficial cel de-al doilea fond de investiții, în valoarea totală de 60 de milioane…

o oră ago

Doar o treime din contribuabilii români redirecționează 3,5% din impozit către cauze și programe sociale. Restul lasă banii statului

Doar o treime din contribuabilii români (29,93%) care ar fi putut să asigure finanțarea unor cauze sociale și-au exercitat acest…

2 ore ago