Kellogg România oferă un mediu incluziv, în care sănătătea și echilibrul emoțional ale angajaților sunt esențiale.
Strategia de resurse umane a companiei prețuiește, în primul rând, oamenii, pentru care a construit un mediu de lucru în care aceștia se simt respectați și protejați. Un pilon important al acestei strategii îl reprezintă recunoașterea și adresarea unor probleme medicale și emoționale delicate care pot apărea în viața oricărei persoane.
Astfel, angajatele Kellogg sau angajaţii ai căror partenere de viață urmează un tratament pentru fertilitate au la dispoziție câte cinci zile de concediu plătit, de trei ori pe an, pe lângă cele trei zile libere garantate prin Codul Muncii.
De asemenea, în cazul în care o membră a echipei suferă o pierdere de sarcină, compania oferă două săptămâni de concediu plătit, fără să fie nevoie de prezentarea unui certificat medical.
Pe de altă parte, angajatele care prezintă simtome supărătoare ale menopauzei pot apela la acest program, pentru a beneficia de zile libere plătite, în baza documentaţiei medicale, cu scopul recuperării rapide a stării de bine și de echilibru.
Măsurile de incluziune socială adoptate de Kellogg România reconfirmă angajamentul companiei de a pune oamenii pe primul loc, fiind un model de abordare modernă și empatică a problemelor personale a căror ignorare pot afecta negativ angajații, din punct de vedere fizic și emoțional.
Compania americană Kellogg este lider pe piaţa mondială de cereale și activează în peste 180 de ţări din 6 continente, având peste 30.000 de angajaţi.
Centrul European de Servicii Globale de Business (GBS) din București a fost deschis în 2014, găzduind departamente operaționale care coordonează procese precum HR, Financiar sau Supply Chain pentru partenerii de business Kellogg din peste 20 de țări europene.
Photo 117082095 © Olena Yakobchuk | Dreamstime.com
Banca Transilvania a obținut rezultate pozitive în primele trei luni ale anului, cu creșteri ale economiilor clienților, soldului creditelor, volumului…
AI Expo Europe, cea mai mare conferință interactivă din Estul și Centrul Europei, va decripta impactul Inteligenței Artificiale asupra prezentului,…
UniCredit Bank devine anul acesta partenerul RAD ART FAIR 2024, cel mai important eveniment dedicat scenei de artă contemporană din…
KilometrulBine, platforma de responsabilitate socială a mărcii Dacia, a lansat un studiu amplu ce și-a propus să aducă în prim…
Marketerii spun că, în continuare, companiile nu apreciază pe deplin fundamentele marketingului – strategia și managementul de brand. Am discutat…
Brigada Rutieră anunță că, sâmbătă, 11 mai, între orele 12,30 şi 14,00, se va organiza un marș pe motociclete și…