BizRemote by certSIGN

Lamborghini se implică în fabricarea de simulatoare de respirație artificială, care evaluează ventilatoarele medicale

Reading Time: < 1 minut

Legendarul producător auto Automobili Lamborghini furnizează resurse și echipamente pentru co-crearea și producția de simulatoare de respirație artificială, sprijinind cel mai mare producător de ventilatoare din Italia, Siare Engineering International Group, pe perioada de urgență cauzată de răspândirea COVID-19.

Simulatorul de respirație artificială permite testerului să efectueze o evaluare inițială a performanței ventilatorului medical înainte de stadiul de verificare finală, atunci când ventilatorul este supus unui test complet folosind echipament certificat.

În numai două săptămâni, Lamborghini și-a folosit laboratorul de imprimare 3D pentru a proiecta, a produce și a valida simulatorul, optimizând componentele și permițând producerea a 18 simulatoare pe săptămână.

Efortul se adaugă producției de viziere medicale din policarbonat realizate cu ajutorul imprimantei 3D. Pentru aceste operațiuni, a folosit o imprimantă HP Jet Fusion 3D 4200 cu tehnologie MJF, capabilă să imprime cu un nivel de precizie de 0,08 mm.

De la începutul lunii aprilie, Lamborghini a transformat departamentele fabricii sale de automobile super sport din Sant’Agata Bolognese în spații pentru producția de măști chirurgicale și viziere de protecție din plexiglas. Toate măștile sunt donate Spitalului Sant’Orsola-Malpighi din Bologna, pentru a fi folosite în lupta împotriva pandemiei de COVID-19.

Gabriel Barliga

Recent Posts

ISRA – Design Inovator, lansare europeană și exclusivitate în România

ISRA, producător de mobilier de baie și cameră de înaltă calitate, anunță cu mândrie lansarea colecției sale revoluționare pe piața…

o zi ago

MINA anunță Summer Camp, o tabără creativă de vară pentru copii

MINA, Museum of Immersive New Art, a pregătit o nouă experiență de neuitat pentru cei mici. MINA Summer Camp este…

o zi ago

PENNY a deschis primul magazin autonom în București

PENNY a deschis primul magazin autonom în București și astfel duce experiența de cumopărături la un alt nivel. În primul…

o zi ago

Claudiu Vrînceanu: Vânzările 3.0 în 2024, anul incertitudinilor economice

Vă propun să privim activitatea de vânzări prin trei direcții de interes pentru orice manager sau fondator: motivarea departamentului de…

o zi ago

Unul din cinci români nu a avut o vacanță în 2023

Procentul românilor care au declarat că au fost în vacanță în 2023 a crescut ușor față de 2022 (80% în…

2 zile ago

Samsung le dă șansa tinerilor pasionați de skateboarding si breakdance să fie văzuți prin campania „Open Always Wins”

Samsung România marchează un moment important prin lansarea campaniei locale „Open Always Wins”, în parteneriat cu Jocurile Olimpice și Paralimpice.…

2 zile ago