Stiri Companii by Raiffeisen Bank

LEMET a realizat investiții de 6 mil. lei în prima jumătate a anului

24 sept. 2025 2 min

LEMET a realizat investiții de 6 mil. lei în prima jumătate a anului

Reading Time: 2 minute

Producătorul de mobilă LEMET a continuat să investească în dezvoltare, în extinderea rețelei de magazine LEMS și în lansarea de produse noi. Compania a derulat investiții de aproape 6 milioane lei, în prima jumătate a lui 2025, cea mai mare parte fiind alocată sustenabilității.

Investițiile au fost îndreptate și către digitalizare, prin achiziția de programe informatice și echipamente, modernizare și extinderea rețelei de magazine LEMS, dar și către mijloace de transport și utilaje de lucru.

Potrivit analizei interne, susținută de datele generale, piața mobilei din România a înregistrat o ușoară creștere în prima parte a anului, pe fondul presiunii concurențiale determinate de apariția mai multor jucători, în special pe segmentul vânzărilor online. Vânzarea de mobilă și decorațiuni destinate casei și grădinii în online câștigă tot mai mult teren.

„Chiar dacă piața a traversat un context dificil, apariția de jucători noi și un context socio-politic tumultos, am continuat să investim în dezvoltarea companiei și în infrastructura rețelei de magazine LEMS. Direcțiile principale au fost energia verde, digitalizarea și modernizarea magazinelor LEMS, iar prezența magazinului nostru în online devine din ce în ce mai consistentă. Este un efort financiar important, dar credem că doar prin investiții consistente putem asigura stabilitate și creștere pe termen lung.”

Adina Rizea, director LEMET

Extinderea rețelei LEMS

În primele luni ale anului, LEMET a deschis două noi magazine, la Fetești și Dăbuleni, iar până la finalul anului sunt planificate magazine noi la Roman sau Iași. Pentru 2026, compania are în vedere alte deschideri și reamenajări, continuând strategia de extindere și modernizare a magazinelor.

Anul 2025 a adus și o serie de noutăți în portofoliul LEMS. Colecția de paturi a fost extinsă cu modele precum Luxor, Smart Confort și Sereno, în timp ce paturile Miracco și Zeppelin au fost actualizate cu finisaje noi. De asemenea, compania a lansat colțarele Gazelle pentru bucătării și programul Sereno, care include produse pentru dormitor și living.

Tot în acest an, LEMET a introdus în tot lanțul de magazine LEMS și programul Elegance, ce reunește soluții pentru dormitor, living și zona de studiu, alături de două produse complet noi de tapițerie.

Comenzile la nivel de linie de producție care s-au comportat cel mai bine în prima parte din 2025 includ mobilier din segmentele medium și premium. Acestea două s-au dovedit cele mai rezistente.

”Pentru a doua parte a anului 2025, LEMET și-a propus să accelereze lansările de produse noi, să consolideze vânzările online care devin o nouă direcție de dezvoltare a magazinelor LEMS, dar și să continue extinderea rețelei fizice de magazine LEMS. Sunt planificate deschideri de magazine noi și o nouă direcție de comunicare și marketing adaptată contextului actual de piață.”

Daniel Belu, director de marketing & dezvoltare produs LEMET

Fondată în 1991, LEMET dispune de facilități de producție și spații de depozitare ce însumează peste 40.000 mp. Anual, compania procesează aproximativ 3,5 milioane de panouri, realizează peste 80.000 de piese din lemn masiv și peste 13.000 de articole tapițate. În noiembrie 2023, a fost inaugurată prima linie de producție cu specificații Industry 4.0 și IIoT.

Secțiune susținută de Raiffeisen Bank

Articole pe aceeași temă: