fbpx
MarComm Marketing Publicitate Stiri

Lidl folosește, în premieră, tehnologia 3D pentru o campanie de brand2 min

19/06/2020 < 1 min read

Lidl folosește, în premieră, tehnologia 3D pentru o campanie de brand2 min

Reading Time: < 1 minut

Spotul noii campanii de imagine Lidl ”În familie, facem mereu loc”, semnată de Mullen, are integrată, în premieră, animație 3D. Este vorba despre un personaj animat, ariciul Pufarici, inclus atât în firul narativ al spotului, cât și în videoclipul piesei.

Coloana sonoră a spotului este piesa ”3 inimi”, compusă de Carla`s Dreams și Irina Rimes special pentru acesta, fiind și prima colaborare a celor doi artiști. Totodată, and,.

Din 29 iunie, ariciul Pufarici poate fi cunoscut de către public și cu ajutorul realității augmentate, prin intermediul filtrelor de Instagram create de One Night Gallery, dezvoltatori de New Media Art. Astfel, utilizatorii de rețele sociale îl vor vedea pe Pufarici într-o formă tridimensională, având posibilitatea să interacționeze cu acesta. Mai mult, Lidl folosește ultimele tehnologii de realitate augmentată prin crearea unui filtru care integrează animația 3D în materialele de comunicare print sau în spațiile media outdoor: de exemplu, prin scanarea imaginilor din diferite billboard-uri, ariciul Pufarici va prinde viață.

Pentru a interacționa cu ariciul Pufarici, publicul este invitat să acceseze secțiunea de filtre de pe contul @LidlRomânia de pe Instagram. În plus, în perioada 29 iunie – 19 iulie, românii pot face fotografii cu ariciul prin intermediul filtrelor, le pot încărca pe suprize.lidl.ro/manifesto și pot câștiga, prin tragere la sorți, vouchere Lidl de cumpărături.

Campania include componente TV, radio, OOH, online, PR și Social Media.

Echipele implicate în campanie:

Lidl România: Oana Radu (Marketing Director), Mihai Cazacu (Advertising Manager), Kati Sandu (Marketing Project Manager), Alina Tane (Digital Marketing Manager), Oana Safta (Media Manager), Raluca  Nistor  (Social Media Specialist), Eliza Cretu (Marketing Specialist).

Mullen România: Silviu Antohe (Group Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Andreea Popa (Senior Copywriter), Andra Vlăsceanu (Art Director), Adrian Radu (AV Director), Andra Panaitescu (Group Account Director), Alexandra Todirica (Senior Account Manager). 

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *