MarComm Digital Stiri

Lidl România și Mullen anunță 12 noi episoade pentru producția „BIO cu Tine”

15 apr. 2021 3 min

Lidl România și Mullen anunță 12 noi episoade pentru producția „BIO cu Tine”

Reading Time: 3 minute

BIO cu Tine, primul serial „bio” lansat de Lidl și realizat de agenția Mullen, revine în online cu un nou sezon. Lansat în 2020, serialul a devenit în scurt timp popular în rândul consumatorilor români, care au fost alături de cei doi protagoniști – Chef Florin Dumitrescu și soția sa, Cristina, în cele 12 episoade care integrează perfect momente de familie, rețete gustoase și produsele Lidl din gama bio prezente la raft, într-o armonie fără filtre. Primul sezon a înregistrat peste 10 milioane de vizualizări, iar video-urile complementare care prezintă rețetele pas cu pas, peste 1 milion de vizualizări.

După rezultatele foarte bune înregistrate anul trecut, Lidl și Mullen au decis să revină în acest an cu un nou sezon, iar în urma feedback-ului primit de la fanii serialului, noile episoade din „BIO cu Tine” vor avea o durată mai mare. Mai mult decât atât, acest sezon include o nouă manieră de interactivitate cu publicul, prin „pauza de comentarii” din cadrul fiecărui episod. În această secvență, Florin și Cristina vor răspunde unor comentarii din partea celor care urmăresc serialul, lăsate de aceștia la episoadele anterioare, urmărind astfel să îi încurajeze pe cei de acasă să ia parte la acțiunea din serial într-un mod inedit. Primele două episoade au fost deja lansate și pot fi urmărite pe canalul de YouTube Lidl România.

Am mizat pe autenticitate și un mod natural, nefiltrat, în realizarea fiecărui episod din <<BIO cu Tine>>, iar acest lucru s-a reflectat, la final, în numărul mare de vizualizări înregistrat de primul sezon. Datorită consumatorilor și interesului mare acordat serialului, suplimentăm producția cu încă 12 episoade care vor prezenta, ca și până acum, grija pe care membrii familiei și-o poartă unii pentru alții, în acest caz soții Dumitrescu, ilustrată prin mici gesturi în bucătărie, unde vom regăsi gama de produse bio a Lidl și noi moduri inovative de a folosi produsele în preparate gustoase”, a adăugat Silviu Antohe, Executive Creative Director, Mullen România.

Platforma de comunicare BIO cu Tine cuprinde o serie de 12 episoade care vor fi lansate lunar, în perioada martie 2021 – februarie 2022, însoțite de conținut special creat pentru social media. Fiecare episod vorbește despre avantajele pe care le are folosirea în viața de zi cu zi a alimentelor certificate ecologic și este lansat alături de un video de prezentare a rețetei menționate de soții Dumitrescu. Atât sezonul 1, cât și noile episoade din acest an, pot fi urmărite pe canalul de YouTube Lidl România.

Echipele implicate în campanie:

Lidl România: Oana Radu (Marketing Director), Mihai Cazacu (Advertising Manager), Alice Tomescu (Marketing Specialist), Raluca Băluță (Digital Project Manager), Raluca Nistor (Social Media Specialist)

Mullen România: Silviu Antohe (Executive Creative Director), Mihai Costache (Group Creative Director), Raisa Soare (Senior Copywriter), Radu Rebei (Senior Art Director), Adrian Radu (AV Director), Andra Panaitescu (Client Service Director), Alexandra Todirică (Account Director), Anca Duță (Senior Account Manager).

De 28 de ani în România, MullenLowe este o agenție de creație, marketing și brand strategy, care își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.

Produsul creativ semnat MullenLowe este gândit mai degrabă ca o soluție de business și nu doar de comunicare în parteneriatul cu clienții, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey care diferențiază brandul clienților noștri în peisajul intens competițional.

MullenLowe Romania face parte din rețeaua globală MullenLowe, una dintre cele mai mari rețele de comunicare la nivel mondial, cu peste 90 de agenții în America, EMEA si APAC, unul dintre holdingurile Interpublic Group of Companies. În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: