Finanțe

Liga a doua bancara

29 apr. 2013 < 1 min

Liga a doua bancara

Reading Time: < 1 minut

Meciurile din liga secunda a sistemului bancar se joaca in general cu un public bine stabilit si destul de nisat. Acesti jucatori de talie mica au propriile strategii de crestere si de afirmare, care nu coincid cu cele ale “vedetelor” din prima liga.

Potrivit Bancii Nationale a Romaniei, ponderea primelor cinci banci din sistem in total active a ajuns la 55,2% la jumatatea anului 2012 si aceeasi tendinta s-a manifestat si la nivelul creditelor, unde Top 5 banci ca marime a activelor detineau 53,1% din creditele acordate de sistemul bancar romanesc. Cum primele cinci banci concentreaza peste jumatate din active si din creditele la nivelul sistemului, ce se intampla cu jucatorii mai mici, care au strategii diferite de ale celor din fruntea clasamentelor bancare?

Bancile “din linia a doua” au reusit sa se mentina in ciuda dificultatilor din piata. Fiecare dintre ele a incercat sa gaseasca nisa de clienti si sa-si identifice felia de piata pe care sa activeze.

Articolul poate fi citit integral in varianta tiparita a revistei Biz nr. 247. Revista este disponibila la chioscurile indoor din retelele Inmedio, supermarketuri si in reteaua de benzinarii Agip. Abonamentul pe un an la revista Biz este 100 RON (TVA inclus). Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la adresa gabriela.matei[at] revistabiz.ro

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: