Marketing Stiri

Advertiserii neglijeaza multiscreening-ul

8 dec. 2015 < 1 min

Advertiserii neglijeaza multiscreening-ul

Reading Time: < 1 minut

Advertiserii romani ignora potentialul multiscreening-ului in comunicare, desi in tara noastra se inregistreaza cele mai mari procente in randul tarilor din regiune in ceea ce priveste procentul de multiscreening, arata  un studiu regional dezvoltat de MEC

Studiul MEC Multiscreen a fost desfasurat pe un esantion de 5000 de persoane cu varste mai mari de 15 ani din cinci tari (Polonia, Cehia, Ungaria, Romania si Rusia*) si dezvaluie ca, la nivel regional, majoritatea respondentilor folosesc televizorul si acceseaza internetul in acelas timp, iar aproximativ jumatate dintre ei folosesc smartphone-urile sau tabletele in acest sens.

Rezultatele pentru Romania arata ca peste 90% dintre romani declara ca intra pe internet in timp ce privesc la TV. Ecranele secundare, respectiv mobilul si tableta reprezinta principalele surse de acces. Cu toate acestea advertiserii nu reusesc sa speculeze la maximum potentialul de multiscreening: doar 30% din reclamele TV din Romania incurajeaza telespectatorii sa le viziteze website-urile. Insa numai 60% dintre aceastea au site-ul optimizat pentru mobil.

In ciuda incidentei covarsitoare a fenomenului de multiscreening, putini dintre clientii de comunicare TV se ingrijesc de a genera interactiune in online: doar 30% din reclamele din Romania trimit catre un site, ceea ce ne claseaza in coada clasamentului la acest capitol.

Mai mult decat atat, telespectatorii care decid sa acceseze site-ul de pe smartphone ca urmare a comunicarii TV pot sa aiba o surpriza neplacuta: doar 60% din site-urile comunicate in reclame TV sunt optimizate pentru mobil.

*In Rusia au fost incluse doar orase mai mari de 100.000 de locuitori

Foto: © Nikmerkulov | Dreamstime.com

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: