Loveworks, lansata la Cannes Lions 2013

<p> Saatchi & Saatchi a lansat cartea “Loveworks: Cum oamenii de marketing de top din lume fac conexiuni emotionale pentru a castiga in contextul actual de piata”, la Festivalul International de Creativitate Cannes Lions 2013.</p> <p>  </p> <p> Noua carte prezinta povestile de succes ale unor Lovemark-uri create pentru branduri internationale</p> <p>  </p> <p> Loveworks este documentata si scrisa de Brian Sheehan, profesor de publicitate la S.I. Newhouse School of Public Communications din cadrul Universitatii Syracuse, New York.</p> <p>  </p> <p> Sheehan a facut parte din echipa Saatchi & Saatchi timp de 25 de ani, alaturandu-se agentiei din New York de cand a absolvit universitatea. El a fost CEO al Saatchi & Saatchi in Japonia si Australia si la Team One din Los Angeles.</p> <p>  </p> <p> Cartea lui Sheehan pune accentul pe beneficiile pe care filozofia Lovemarks le poate avea asupra studentilor care studiaza afaceri, marketing si publicitate, precum si pentru oricine este interesat de mecanismele schimbarii sociale. Pentru a le sprijini eforturile academice, Saatchi & Saatchi a creat un centru de resurse didactice si vizuale disponibile pe Lovemarks Campus Facebook focusate pe explorarea academica a relatiei dintre emotie si marketing.</p> <p>  </p> <p> Aceasta este cea de-a patra carte dedicata filozofiei Lovemarks pentru editarea careia Saatchi & Saatchi a colaborat cu editura independenta House Books din Brooklyn, New York.</p> <p>  </p> <p> Portofoliul de carti ce include si editia originala scrisa de Kevin Roberts, Lovemarks: viitorul dincolo de branduri, publicata in 18 limbi, a inregistrat vanzari de 275.000 de exemplare.</p> <p>  </p> <p> Loveworks este pusa in vanzare pe siteul <a href=”http://www.amazon.com”>www.amazon.com</a>. Un preview al cartii online este disponibil <a href=”http://www.loveworksthebook.com”>aici</a>.</p> <p>  </p> <p> Kevin Roberts, CEO Worldwide Saatchi & Saatchi, a introdus teoria Lovemarks cu zece ani in urma, descriind-o ca fiind "viitorul dincolo de branduri". Lovemarks, numita in 2011 de Advertising Age una dintre ideile de marketing de top 10 ale deceniului, sta la baza abordarii Saatchi & Saatchi pentru clientii sai din intreaga lume.</p> <p>  </p> <p> Filozofia Lovemarks este fondata pe convingerea ca oamenii sunt fiinte in principal emotionale. Cercetarile Saatchi & Saatchi indica, de exemplu, ca ponderea coeficientului emotional in decizia de a cumpara o masina este de 63%, de 75% in alegerea marcii de cereale pentru micul dejun sau de 85% in ceea ce priveste alegerea revistelor. Abordarea Saatchi & Saatchi este aceea de a pozitiona un brand de la statutul de brand respectat, la statutul de Lovemark, unde este in aceeasi masura respectat si foarte iubit, ceea ce duce la cresterea in preferintele consumatorilor, in cota de piata si in rata de profit generata.</p> <p>  </p> <p> Cele trei elemente ale unui Lovemark sunt Misterul, Senzualitatea si Intimitatea. Saatchi & Saatchi a dezvoltat o metodologie pentru aducerea brandurilor la statutul de Lovemarks bazata pe cinci pasi care alcatuiesc "Calea iubirii": descoperire, explorare, inspiratie, atractie si evaluare.</p>