Business Stiri

Loyal Paladin își lansează operațiunile pe piața românească de management hotelier

23 mai 2022 2 min

Loyal Paladin își lansează operațiunile pe piața românească de management hotelier

Reading Time: 2 minute

Loyal Paladin anunță intrarea pe piața managementului hotelier al reședințelor de marcă din România.

În România, Loyal Paladin va opera cea mai mare alianță de reședințe de marcă. Portofoliul companiei va include până în 2026 peste 1.000 de reședințe de marcă în brand-uri precum VOGH, GALILEO, PHAROS, LAGO, SOLANTIS și JAKOB SONNE.

Primul proiect de reședințe de marcă administrat de Loyal Paladin va fi VOGH Olimp, care urmează să fie lansat în a doua jumătate a acestui an.

Prima locație operată de Loyal Paladin este MOUSSAY Olimp Beach Club, un proiect de peste 5.000 mp de plajă, bar, zone special amenajate cu șezlonguri, restaurant, zona de volei. Clubul MOUSSAY se va deschide în cursul lunii iunie și se va adresa inițial publicului larg urmând ca ulterior, prioritate să aibă membrii Loyal Paladin.

„Investițiile în reședințele de marcă au cel mai ridicat nivel de creștere din întreaga piață rezidențială. Obiectivul nostru e să oferim o stare de bine proprietarilor și oaspeților deopotrivă. Atunci când ne adresăm investitorilor, prioritară pentru noi este bunăstarea financiară a acestora. Serviciile noastre asigură gestionarea proprietății din punct de vedere al costurilor, predictibilitate și profitabilitate ridicată, precum și posibilitatea utilizării veniturilor în avans prin accesarea serviciilor Loyal Paladin în oricare din destinațiile noastre. ”

Radu Vona, Managing Director, Loyal Paladin

Loyal Paladin oferă o standardizare a calității, plus toate serviciile și facilitățile unui hotel de 5*. Toate acestea combinate cu puterea de marketing, branding și sistem de venituri, au ca scop să ofere cel mai mare grad de ocupare și cel mai bun Tarif Mediu Zilnic (en. Average Daily Rate).

Reședințele de marcă sunt proprietăți rezidențiale afiliate unui brand, atât prin design, cât și prin serviciile oferite, diferența față de apartamentele tradiționale fiind că proprietarii de reședințe de marcă își pot închiria proprietățile prin programul de închiriere hotelieră.

În România segmentul de reședințe de marcă este în plină dezvoltare, fiindcă tot mai mulți oameni caută cazare pentru șederi de lungă durată și au devenit familiari cu concepte precum BLEISURE și, mai recent, WORKATION.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: