MarComm Management Stiri

Marian Petcu este noul CEO WPP Media România

24 nov. 2025 2 min

Marian Petcu este noul CEO WPP Media România

Reading Time: 2 minute

WPP Media România anunță numirea lui Marian Petcu în funcția de Chief Executive Officer, într-un moment strategic care marchează consolidarea operațiunilor locale sub noul brand WPP Media.

Cu peste 20 de ani de experiență în industria media și a comunicării, în funcții de conducere în domeniile managementului clienților, new business și strategie, Marian Petcu se întoarce în grupul WPP după o perioadă de trei ani în care a ocupat funcția de Chief Client & Strategy Officer pentru regiunea Europei de Sud-Est la Dentsu.

Anterior, Marian a făcut parte din WPP ca Head of Planning la agenția MediaCom, iar în 2020 a fost numit Growth Lead la nivel de grup, contribuind decisiv la consolidarea politicii de creștere și la dezvoltarea de produse strategice pentru clienți.

Un nou capitol pentru WPP Media România

Numirea lui Marian Petcu vine în contextul rebrandingului GroupM în WPP Media, o mișcare strategică ce reflectă angajamentul grupului de a oferi o platformă media unificată, data-driven și adaptată transformărilor tehnologice ale pieței. Noua structură facilitează colaborarea între agențiile specializate ale WPP și oferă clienților o abordare simplificată a planificării, achiziției și optimizării media.

“Marian se alătură echipei noastre într-un moment cheie pentru WPP Media. Cu o experiență solidă în sprijinirea clienților în procesul de creștere, conducerea echipelor performante prin transformare și aducerea unei perspective noi în regiune, România este bine poziționată pentru a intra în următorul capitol, mai ales ca piață cheie în planurile noastre de dezvoltare a hub-urilor pentru clienți. Suntem încântați să îi urăm bun venit înapoi. În același timp, dorim să îi mulțumim Tijanei Popović pentru leadershipul său din ultimii doi ani, perioadă în care a sprijinit atât echipa din România, cât și cea din Serbia.”

Izabela Albrychiewicz, CEO WPP Media CEE

Poziția de CEO presupune o concentrare sporită asupra dezvoltării proceselor, strategiei de creștere si a parteneriatelor cu clienții și companiile de media, cu scopul de a oferi soluții de comunicare care să răspundă nevoilor de business ale clienților, consolidând astfel poziția WPP Media pe piața de media din România, într-un peisaj competitiv și în continuă evoluție.

„WPP Media este un ecosistem global construit pentru era AI, care redefinește modul în care media creează valoare pentru branduri. Am încredere deplină în viziunea internațională a grupului și în capacitatea noastră locală de a livra soluții media integrate, inovatoare și centrate pe performanță. Cred în echipa locală și în oamenii care fac lucrurile să meargă înainte. Avem talent, energie și o cultură de colaborare care ne permite să transformăm provocările în oportunități reale pentru clienții noștri.”

Marian Petcu, CEO WPP Media România

WPP Media, anterior GroupM, este compania de investiții media a WPP, responsabilă pentru peste 60 de miliarde de dolari în investiții media anuale.

Articole pe aceeași temă: