Stiri Business Management

Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova

17 dec. 2021 2 min

Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova

Reading Time: 2 minute

Martin Stoebe este noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova, începând cu 1 decembrie 2021. Martin Stoebe a preluat funcția de la Fatih Alpaslan, care s-a alăturat  Beiersdorf Polonia, în calitate de Country Manager.

Cu o experiență de peste 14 ani în industria bunurilor de larg consum, Martin Stoebe face parte din echipa Beiersdorf din anul 2015. Timp de patru ani a deținut funcția de Country Manager Columbia, iar din iunie 2021 și până de curând a fost Global Manager pentru proiecte strategice în cadrul companiei.

Beiersdorf înseamnă oameni inspirați, care fac din această companie un loc minunat de muncă. În prezent, mă concentrez pe ascultarea acestor echipe. Pentru viitor, una dintre prioritățile noastre cheie vor fi în jurul digitalizării și sustenabilității.’’

Cât despre noile piețe pe care urmează să le coordoneze, Martin Stoebe spune că acestea au cunoscut o dezvoltare rapidă în ultimii ani și devin din ce în ce mai competitive.

,,România și Bulgaria au înregistrat o dinamică impresionantă în ultimii ani. Fac parte dintre țările cu cea mai rapidă creștere din Europa și ne așteptăm să joace un rol din ce în ce mai relevant.” a declarat noul Country Manager Beiersdorf România, Bulgaria și Moldova.

Martin Stoebe are un master în Administrarea Afacerilor absolvit în 2008 la Universitatea din Mannheim, iar în 2012 a obținut titlul de Doctor în Marketing la Universitatea din Hamburg. În calitate de Country Manager pentru România, Bulgaria și Moldova, Stoebe se va ocupa de strategia operațională și de dezvoltare a bussinesului pentru cele trei țări.

Beiersdorf AG este un furnizor de top de produse inovatoare și calitative pentru îngrijirea pielii, cu peste 135 de ani de experiență în acest segment de piață. Compania din Hamburg are aproximativ 20.000 de angajați la nivel mondial și este listată pe DAX, indicele bursier al pieței germane de capital. Beiersdorf a generat vânzări de 7,6 miliarde EUR în 2019. Portofoliul său de produse cuprinde mărci internaționale de renume pentru îngrijirea pielii și a corpului, inclusiv NIVEA – nr. 1  în îngrijirea  pielii * – Eucerin, Hansaplast / Elastoplast și La Prairie. Milioane de oameni din întreaga lume aleg mărcile Beiersdorf în fiecare zi datorită produselor lor inovatoare și de înaltă calitate. Alte mărci de renume precum Labello, Aquaphor, Florena, 8X4, Hidrofugal, atrix, Maestro și Coppertone completează portofoliul extins.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: