Marketing Stiri

McCann PR lansează o nouă divizie: Experiential Marketing

24 apr. 2018 2 min

McCann PR lansează o nouă divizie: Experiential Marketing

Reading Time: 2 minute

După ce anul trecut a lansat GREATEENS, o inițiativă dedicată următorului val de influenceri, McCann PR România lansează acum o divizie nouă – Experiential Marketing. Echipa dedicată va fi responsabilă cu dezvoltarea și implementarea ideilor creative care invită publicul să interacționeze cu brandurile într-un mod inedit, oferindu-i o experiență memorabilă. Divizia va veni cu expertiză pentru fiecare proiect al agenției și se va baza pe resursele interne de creație.

MCCann Experiential
Mihaela Dumitrașcu și Lavinia Chican

”McCann PR s-a dezvoltat în ultimii ani de la o agenție de PR la una integrată și credem că acesta este un pas natural în evoluția noastră. Relațiile dintre mărcile pe care le reprezentăm și publicul pe care și-l doresc sunt construcții din ce în ce mai complexe, odată cu multiplicarea canalelor de comunicare și schimbarea obiceiurilor de consum de informație în epoca digitală. De aceea, crearea de experiențe directe care să reducă distanța dintre cele două e un catalizator pentru comunicarea clienților noștri. Iar pentru noi e o completare care întregește gama serviciilor McCannPR și aduce o sinergie naturală între resursele creative și logistice pe care le putem oferi.”, a declarat Lavinia Chican, Senior Partner, McCann PR.

”Credem foarte mult în comunicarea aplicată, iar de-a lungul timpului, echipa noastră a dobândit o expertiză valoroasă în activări experiențiale, care sunt astăzi prezente în multe dintre proiectele și campaniile agenției, pentru clienți precum Coca-Cola, Engie, UPC, HTC, BRD Bucharest Open, BRD Trophy-Tour, Carrefour, MSD, Regina Maria, Medtronic, Nestle, MetLife. În timp, s-a conturat un nucleu de specialiști, cu expertize în mai multe arii: strategie, scenografie, producții speciale, tech, design și light design, regie și producție video și de eveniment. Avem, deci, avantajul unui mix optim între insight-urile strategice, care vin din partea agenției, și soluțiile de implementare, oferite de partenerii noștri”, a spus Mihaela Dumitrașcu, PR & Account Director McCann PR și Coordonator al Diviziei.

McCann PR are peste 14 ani de activitate și este afiliată la rețeaua Weber Shandwick. În 2017, McCann PR a fost desemnată ”Agenția anului” în cadrul celei de-a 15-a ediții a Galei Romanian PR Award, câștigând totodată 20 de premii și cel mai mare număr de nominalizări din competiție. Anul 2017 a adus în portofoliul McCann PR și alte trei distincții importante, printre care Locul 1 în Top Agenții de PR din România, premiul pentru Creativitate în PR 2017 și premiul pentru Performanță în Business 2017, conform studiului realizat de Unlock România pentru revista BIZ.

Portofoliul de clienți al agenției McCann PR include companii precum Coca-Cola România, Coca-Cola HBC România, Carrefour, Nestle, ExxonMobil, Microsoft, UPC, HTC, Electronic Arts, Honeywell, Comitetul Olimpic și Sportiv Român, Engie România, Metropolitan Life, MSD România, Janssen România, Rețeaua Privată de Sănătate Regina Maria, GSK România, Secom, Medtronic.

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: