Creativitate MarComm Stiri

Meraki reprezintă România în competiția Eurobest Integrated

18 nov. 2019 2 min

Meraki reprezintă România în competiția Eurobest Integrated

Reading Time: 2 minute

Oana Oprea și Diana Cobzaru vor reprezenta România la concursul Eurobest Integrated, care va avea loc în Polonia, în perioada 28 noiembrie – 2 decembrie. În urma selecției unui juriu local și internațional, cele două membre ale echipei Meraki s-au clasat pe primul loc în cadrul celei de-a 15-a ediții The Alternative School for Creative Thinking.

Cele 4 briefuri pe care studenții le-au avut de rezolvat au fost: Identitate de brand, Customer Experience în HR, Creative  Fundraising  și Inegalitatea de gen în contextul unui târg de artă londonez.

IMG 2850 winners

“A fost o provocare pentru amândouă să răspundem 360 briefurilor, însă ne-a plăcut faptul că ne-a scos din zona de confort, căci asta ne și doream. Ce ne-a emoționat și mai mult a fost faptul că eu și Diana ne-am cunoscut acum 5 ani, când făceam voluntariat în liceu pe partea de publicitate pentru un festival de teatru, iar acum ne-am regăsit întâmplător la aceasta școala și avem șansa să reprezentăm România și să concurăm cu tineri creativi din toată Europa. Este un context bun să reflectăm asupra evoluției noastre și să ne reconfirmăm faptul că am ales un domeniu de care chiar suntem pasionate. Suntem recunoscătoare si abia așteptăm să ajungem la Eurobest”, au declarat cele două câștigătoare.

Diana este Community Manager la Brand Minds și Digitalium, două evenimente de digital și business relevante de la noi din țară iar Oana este în departamentul de strategie al Jazz Communication de aproape doi ani.

Semestrul a cuprins 7 întâlniri care au atins subiecte despre inteligența emoțională, mărci cu compasiunea la purtator, foresight, trenduri în business, ExO mindset, Design Thinking, tehnologie și new media, perspective culturale, limbaje vizuale, conținut magnetic, informații despre private labels și piețe evoluate.

Alexandra Radu (Rogalski Damaschin), Inayeh Khalid (Mesteshukar ButiQ), Anders Lange (Entername), Bianca Dumitrascu (Caracter Cu Caracter), Daniel Tabac (Conduent HR Services), Miruna Mihalache (Albalact), David Blake (Cannes Lions), Sebastian Olar (Co-Creative Director), Filip Gonzacenco (Publicis Counseil Paris) au fost doar câțiva dintre liderii creativi din competiție care au evaluat echipele.

Participantii au fost ghidați de speakeri inspiraționali, printre care Diana Stafie – Future Station, Alina Cătălina Bănuleasa – Design Thinking Society, Ion Cojocaru – McCann, Anca Ifrim – Heist Industries, Miruna Mihalache – Albalact, Filip Gonzacenco – Publicis Paris, Mihai Gongu – Cheil, Isabella Branișteanu – Thinkegic, Teodora Migdalovici – Love&Lobby și Fondator al The AlternativeSchool for Creative Thinking.

COVERjURORS

În urma competiției, finaliștii sunt: Meraki (Oana Oprea / Jazz and Diana Cobzaru / Brand Minds) – pe prima poziție, Alegoria Studio (Lavinia Amitroaie) – pe a doua poziție și Echo (Denisa Andrei / Initiative  and Alexandru Ilie / P&G) – pe cea de-a treia poziție.

Cursurile au avut loc în spațiile Rogalski Damaschin și MindSpace Victoriei, The Alternative School formând și oferind expunere tinerelor talente la evenimente internaționale dedicate creativității din 2005 și fiind prima instituție care se concentrează pe educația de elită pentru industria creativă.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: