Companii Stiri

Metro Cash&Carry România are un nou Director Management Ofertă

27 ian. 2021 2 min

Metro Cash&Carry România are un nou Director Management Ofertă

Reading Time: 2 minute

Metro Cash & Carry România anunță numirea lui Philippe Cazes în funcția de Director Management Ofertă și membru de Board. Acesta va prelua, începând cu data de 1 februarie, atribuțiile lui Matthias Dutschmann, cel care s-a aflat în această poziție timp de cinci ani. 

În noua sa funcție de Director de Management Ofertă, Philippe Cazes va lucra în strânsă legătură cu Adrian Ariciu, CEO Metro Cash & Carry România și cu colegii din departamentul de achiziții. El va deveni, totodată, membru al board-ului companiei.

Cariera lui Philippe Cazes la Metro  Franța a început în 1998 ca Buyer în divizia Ultra Fresh și a continuat prin extinderea portofoliului asupra diviziei Fresh. În 2007 s-a alăturat MAKRO UK ca Șef Departament al Fresh și Ultra Fresh, iar din 2017, până la această numire, și-a lărgit expertiza și în zona de produse nealimentare.

Matthias Dutschmann va prelua noi responsabilități în cadrul organizației internaționale

Soluții pentru HORECA

Recent, Metro a lansat DISH în România, o platformă ce oferă soluții digitale dezvoltate chiar cu sprijinul antreprenorilor din industria ospitalității, pentru a asigura vizibilitatea online și a crește eficiența afacerilor.

Peste 200.000 de restaurante din 16 țări deja folosesc serviciile digitale DISH, care le facilitează, printre altele, procesele de business, le asigură relevanță și vizibilitate ridicată în mediul online și le oferă susținere în evaluarea obiectivelor și indicatorilor esențiali de business. Soluțiile digitale DISH sunt disponibile de acum și în România și marchează startul unui proces amplu de transformare digitală, parte din viziunea pe termen lung și din strategia de dezvoltare a Metro Cash&Carry România.

În întreaga lume, Metro are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate. Compania operează în 34 de ţări şi are peste 100.000 de angajaţi în întreaga lume. În exerciţiul financiar 2018/19, METRO a generat vânzări de 27.1 miliarde EUR.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: