OPEN FOR BUSINESS Companii Interviuri

Roxana Dragoș, Mera Hotels: Soluții personalizate pentru fiecare zonă

23 oct. 2020 3 min

Roxana Dragoș, Mera Hotels: Soluții personalizate pentru fiecare zonă

Reading Time: 3 minute

Este un an dificil pentru industria ospitalității, date fiind condițiile stricte de funcționare, dar și provocările legate de atragerea de clienți, speriați de pandemie și de efectele economice ale acesteia. În plus, restricțiile de orice natură îngreunează activitatea economică o oricărei companii, motiv în plus pentru a dezvolta strategii de business inovatoare, care să ajute orice organizația să depășească cu bine situația actuală.

Aflăm de la Roxana Dragoș, Manager Marketing al Mera Hotels, care sunt deciziile adoptate de companie pentru a face față obstacolelor sanitare și economice din acest an.

Trăim un an cu totul special. Cum a fost pentru Mera Hotels activitatea până acum?

Anul acesta, care a fost unul cu totul diferit prin prisma numeroaselor restricții impuse și a incertitudinii, Mera Hotels și-a păstrat promisiunea de oferi oaspeților săi o vacanță lipsită de griji. Întrucât publicul nostru este format în special din familii cu copii, am acordat întotdeauna o atenție deosebită securității și sănătății oaspeților noștri.

În acest an, măsurile de siguranță au fost intensificate, toate serviciile fiind adaptate la contextul actual, iar oaspeții au ales vacanțele all inclusive de la Mera Resort și Mera Onix, pentru a evita să intre în contact cu alți agenți economici de pe litoral. Și-au dorit o vacanță relaxantă și sigură, iar resorturile Mera au constituit o alegere inspirată, oferindu-le atât spații de cazare moderne, restaurante cu meniuri diversificate și adaptate tuturor vârstelor, dar și plaje private cu șezlonguri și umbrele, piscine și atracții acvatice pentru adulți și copii, precum și programe artistice atractive.

Tendința a fost de micșorare a duratei sejurului, însă oaspeții s-au simțit în siguranță și au revenit în locațiile noastre de mai multe ori în acest sezon.

Ce măsuri ați adoptat până acum?

În primul rând am intensificat comunicarea cu oaspeții noștri, pentru a le prezenta măsurile adoptate pentru siguranța sejurului. Am adaptat regulamentul hotelier la contextual actual, precum și serviciile oferite. Eforturile întregii echipe au fost concentrate pentru a oferi o vacanță sigură, confortabilă și lipsită de griji, alături de familie. Totodată am fost foarte atenți la modul de servire a meselor, la păstrarea distanței de siguranță, dar și la organizarea unor programe artistice de calitate, adaptate contextului.

Autoritățile au luat niște măsuri dure care vă afectează activitatea. Care este părerea legată de aceste măsuri?

Aceste măsuri sunt justificate în ceea ce privește grija pentru oaspeți și sporirea securității, dar atâta timp cât se investește pentru sporirea măsurilor de siguranță, închiderea agenților economici din sectorul HoReCa nu reprezintă o soluție nici pentru prevenirea răspândirii Covid 19, nici pentru economia românească.

Ce soluții propuneți pentru ca sectorul HORECA să poată funcționa fără pauze și fără probleme sanitare în acest perioadă?

Aceste soluții trebuie personalizate pentru fiecare zonă, tip de hotel sau restaurant. Nu există o rețetă universală pentru sectorul HoReCa. Trebuie să ne cunoaștem cât mai bine oaspeții, să le personalizăm experiența și să intensificăm comunicarea cu acești consumatori de ospitalitate, care au devenit mult mai exigenți.

Cum credeți că putem traversa această criză?

Pentru a traversa această perioadă dificilă și incertă, trebuie să ne punem imaginația și creativitatea la contribuţie pentru a găsi cele mai bune soluții. În general, oaspeții își doresc servicii din ce în ce mai bune, vor să vadă că s-au realizat investiții și modernizări, că hotelurile se dezvoltă și se adaptează. Această criză adaugă acestor așteptări o cerință suplimentară: nevoia de siguranță.

Cum veți face față provocărilor în următoarele luni?

Mera Resort și Mera Onix, cele două resorturi cu servicii all inclusive care au încheiat sezonul 2020 în septembrie, se pregătesc intens pentru sezonul 2021, în timp ce hotelul Mera Brise din Mangalia este deschis permanent, cu servicii adaptate contextului, atât turiștilor care vor să se bucure de mare 365 de zile pe an, cât și publicului business, interesat să sporească creativitatea angajaților și partenerilor prin conferințe organizate într-un cadru inedit.

Cum credeți că se va schimba industria hotelieră din România?

Printre schimbările survenite la nivelul industriei în umbra pandemiei de COVID-19, cea mai evidentă va fi precauția consumatorilor de ospitalitate. Industria HoReCa este recunoscută pentru dinamismul ei, care va fi amplificat de această criză.

Mera Resort Venus

 

Mera Hotels este unul dintre cele mai apreciate lanțuri hoteliere din sudul litoralului românesc, care a apărut din dorința de a oferi turiștilor români o opțiune viabilă pentru o vacanță all inclusive la mare, dar și de a impulsiona investitorii pentru dezvoltarea de proiecte pe țărmul românesc al Mării Negre.

Din 2015 până în prezent, Mera Hotels pune la dispoziția celor care își doresc o vacanță relaxantă la mare, cu familia, sau o locație potrivită pentru business trei hoteluri de 4 stele: Mera Resort în stațiunea Venus, Mera Onix în Cap Aurora și Mera Brise în Mangalia.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: