Colaborarea cu Antonia continua de-a lungul verii, dupa ce artista a devenit imaginea Lipton in cadrul campaniei educationale “Ce-ai in ceai”. Astfel, Antonia este personajul principal al celui mai nou spot TV Lipton Ice Tea si va fi protagonista unor evenimente speciale pregatite pentru fanii Lipton in noul sezon.
Alaturi de Antonia, Lipton invita fanii sa isi spuna povestile de vara si sa dea curs invitatiilor lansate sub hashtag-ul #mievara. Brandul pregateste o serie de surprize ce vor fi anuntate, pe parcursul celor trei luni de vara, pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea.
Cele doua arome noi sunt disponibile in variantele de 0,5 L si 1,5 L PET.
Lipton este o marca Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt dezvoltate pe plan international sub umbrela Pepsi Lipton Ltd., un joint venture intre PepsiCo si Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt imbuteliate si distribuite in Romania de catre Quadrant Amroq Beverages SA, membra a PepsiCo Beverages, sub licenta Pepsi Lipton Ltd.
Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…
Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…
Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…
Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…
AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…
Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…