Categories: MarketingStiri

Mi-e vara cu Antonia

Reading Time: < 1 minut

Lipton Ice Tea a lansat campania “Mi-e vara”, avand-o protagonista pe Antonia, si doua  noi sortimente de ice-tea, in editie speciala: o combinatiede piersica si guava si un amestec de mango, cocos si lime.

Colaborarea cu Antonia continua de-a lungul verii, dupa ce artista a devenit imaginea Lipton in cadrul campaniei educationale “Ce-ai in ceai”. Astfel, Antonia este personajul principal al celui mai nou spot TV Lipton Ice Tea si va fi protagonista unor evenimente speciale pregatite pentru fanii Lipton in noul sezon.

Alaturi de Antonia, Lipton invita fanii sa isi spuna povestile de vara si sa dea curs invitatiilor lansate sub hashtag-ul #mievara. Brandul pregateste o serie de surprize ce vor fi anuntate, pe parcursul celor trei luni de vara, pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea.

Cele doua arome noi sunt disponibile in variantele de 0,5 L si 1,5 L PET.

Lipton este o marca Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt dezvoltate pe plan international sub umbrela Pepsi Lipton Ltd., un joint venture intre PepsiCo si Unilever. Produsele Lipton Ice Tea sunt imbuteliate si distribuite in Romania de catre Quadrant Amroq Beverages SA, membra a PepsiCo Beverages, sub licenta Pepsi Lipton Ltd.

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

A doua ediție a Festivalului Suflet de România ne aduce aproape de tot ce ne face bine, pe Domeniul Regal de la Săvârșin

Sâmbătă și duminică, pe Domeniul Regal de la Săvârșin, are loc a doua ediție a festivalului Suflet de România, evenimentul…

19 ore ago

Virgil Ichim, CEO Allianz-Țiriac Pensii Private, pleacă de la conducerea companiei începând cu data de 30 aprilie 2024

Virgil a condus operațiunile fondului de pensii din anul 2019, iar anterior a avut diverse roluri de coordonare a echipelor…

2 zile ago

Statistică Eurostat: România are prețuri mai mici pentru energie

Eurostat a publicat statistica cu privire la prețurile plătite pentru energie electrică și gaze naturale de consumatorii casnici și non-casnici…

2 zile ago

Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara discuțiilor publice privind tranziția energetică. Ele au nevoie de sprijin mai mare…

2 zile ago

AQUILA a finalizat preluarea Parmafood. A doua achiziție din acest an

AQUILA (simbol bursier AQ), lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România…

2 zile ago

Internet pentru zonele rurale prin PNRR. Proiect de 94 de milioane de euro

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării (MCID) a publicat vineri, 26 aprilie, Ghidul solicitantului pentru Investiția 11 din Componenta 7 –…

2 zile ago