MarComm Digital Marketing Publicitate Stiri

Minio Studio a comunicat în 2022 noua platformă de comunicare SOCAR – Motorul Proiectelor Tale

13 dec. 2022 4 min

Minio Studio a comunicat în 2022 noua platformă de comunicare SOCAR – Motorul Proiectelor Tale

Reading Time: 4 minute

La începutul anului 2022, Minio Studio, agenție de creativitate strategică, a câștigat pitch-ul organizat de SOCAR cu o abordare 360 pentru lansarea unei noi platforme de comunicare: SOCAR – Motorul Proiectelor Tale. Acesta a fost începutul unei colaborări care și-a propus repoziționarea lanțului de benzinării pe piața românească printr-o serie de proiecte care să transmită mesajul brandului atât în online, cât și în offline.

„Felicităm echipa Minio pentru viziunea strategică și integrată a conceptelor propuse. Am demarat acest proces de selecție a unei agenții de creație având obiective clar definite pentru poziționarea și comunicarea de viitor a brandului SOCAR. Au fost și alte propuneri bune primite în pitch care au răspuns briefului, făcând procesul de selecție dificil, însă Minio, agenția selectată, ne-a convins prin propunerea creativă de poziționare a brandului și platforma de comunicare, că e capabilă să  susțină eforturile SOCAR de a-și atinge obiectivele ambițioase pe care le are, demonstrând o strategie de comunicare și brand  bine articulată”, a declarat Ramin Aliyev, SOCAR Chief Operating Officer.

Campania de brand SOCAR Îți facem plinul cu bucuria de a-ți pune planurile pe roate

Campania de brandSOCARÎți facem plinul cu bucuria de a-ți pune planurile pe roate, care a înglobat și o componentă promoțională, s-a adresat oamenilor întreprinzători, mereu puși pe treabă și pentru care mașina este mijlocul principal de care au nevoie ca să-și poată duce planurile la bun sfârșit. Pentru ei, SOCAR și-a propus să devină locul în care pot găsi carburant de calitate și produse auto premium, dar și un loc unde pot face o pauză de alimentare și pot bea o cafea în liniște, într-o pauză binemeritată.

Campania a acoperit toate mediile: de la radio, TV, OOH până la digital și influenceri. Spotul TV, care a rulat și în digital, și-a propus să ilustreze momente din viețile oamenilor puși pe treabă, pentru care SOCAR este locul care îi alimentează cu energia de a-și pune planurile în mișcare.

Componenta promoțională a fost comunicată separat în TV și digital, dar și printr-o campanie de influencer marketing cu Anca Serea, Paul Mateș, Mădălina Merca & Alexandru Don și Alin Ionescu (Mașinistul), aceștia reprezentând tipologiile de clienți SOCAR identificate în cadrul dezvoltării strategiei de brand.

Campania de vară SOCAR - Îți facem plinul cu dor de ducă!

Campania de vară – Îți facem plinul cu dor de ducă!

Pe durata verii, s-a desfășurat campania promoțională Îți facem plinul cu dor de ducă, prin care participanții la campanie au intrat în cursa pentru două excursii cu autorulota. Campania a fost comunicată printr-un spot TV și digital și amplificată de o colaborare cu Mariciu și familia sa, împătimiți ai vacanțelor cu autorulota, care au relatat timp de o săptămână experiența călătoriei prin conținut foto și video pe canalele lor de Social Media.

Promoții în stațiile SOCAR

Minio Studio a comunicat și campanii punctuale de loializare, promoționale sau deschideri de stații. Printre acestea, se numără campaniile Happy Days în diverse stații din țară prin care s-a oferit 5% discount la carburant în anumite zile; deschiderea de noi stații în țară precum SOCAR Mioveni și SOCAR Sibiu; campania Drumuri de 10 cu obiectiv de loializare, dedicată stațiilor Tunari, Chiajna și Jilava, prin care s-au oferit 10 litri de carburant gratuit la 5 alimentări de minimum 30 litri.

Comunicarea brandului în Social Media

Începând cu luna aprilie a acestui an, Minio Studio a preluat partea de strategie, creație și community management pentru  conturile de Facebook și Instagram SOCAR, abordând o strategie de comunicare digitală în linie cu noul mesaj de brand. În luna octombrie, SOCAR a intrat și în topul  ZeList al celor mai vizibile branduri de benzină & petrochimie din online.

„Ne bucurăm tare mult de colaborarea cu SOCAR, de oportunitatea de a poziționa brandul în România și de campaniile pe care le-am implementat împreună pe noua platformă – Motorul Proiectelor Tale. Facem echipă frumoasă cu clientul și avem libertatea de a ne pune în valoare expertiza strategică și creativă pe multiple arii – de la digital, Social Media, TVC-uri și până la activări”, spune Ioana Mucenic, CEO Minio Studio.

Despre SOCAR

SOCAR a intrat pe piața din România prin subsidiara SOCAR Petroleum S.A. în 2011, urmând să dezvolte o rețea solidă de benzinării la nivel național, în prezent ajungând la un număr de 68 de stații proprii. Astfel, a devenit unul dintre jucătorii importanți pe piața distribuției de carburanți din România.

SOCAR oferă o gamă extinsă de produse și servicii în domeniul comerțului de carburanți, lubrifianți, produse petrochimice și bitum, devenind unul dintre jucătorii importanți pe piața de distribuție de carburanți și comercializare produse petroliere din România.

Despre Minio Studio

Minio Studio este agenție de creație strategică. Lansată în 2016 de Ioana Mucenic și Paul Cotor, agenția are acum o echipă de 21 de profesioniști, completată de un amplu ecosistem de colaboratori cu expertiză specifică. În 2020, Minio Studio a fost cea mai premiată agenție locală independentă. În doar trei ani, agenția a acumulat peste 20 de premii și alte 24 de nominalizări în festivaluri de comunicare. Ca un punct de diferențiere, Minio Studio este și singura agenție din regiune ce are propriul laborator de analize biometrice integrate, ceea ce permite agenției să își evalueze creația din perspectiva consumatorilor.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: