Stiri

Misavan, investiție de 500.000 de euro

4 nov. 2022 2 min

Misavan, investiție de 500.000 de euro

Reading Time: 2 minute

Producătorul și distribuitorul ieșean de produse profesionale de curățenie a investit aproximativ 500.000 euro, pentru achiziția a cinci ansambluri de transport (cap tractor plus semiremorcă), extinzându-și astfel actuala flotă.

Decizia are scopul de a optimiza operațiunile logistice și timpii de livrare. Noile camioane vor asigura transportul mărfurilor între cele 12 depozite ale companiei și unitatea de producție, însă serviciile de transport sunt disponibile și pentru partenerii Misavan.

În total, astăzi, flota Misavan însumează 6 tiruri de 23 de tone, 2 camioane de 15 tone, 51 de dube de transport și 155 de autoturisme.

”Ne gândeam de multă vreme să ne extindem flota, iar odată cu noul nostru depozit logistic am identificat și oportunitatea de a achiziționa noi camioane. În funcție de rezultatele pe care le vom obține, dacă va fi nevoie, vom continua extinderea flotei”, spune Ciprian Otea, director general al Misavan.

Ultimii doi ani au fost unii de investiții pentru Misavan și, în același timp, de consolidare a business-ului, motiv pentru care investițiile în 2022 au depășit 8 milioane de euro, cea mai mare parte din sumă fiind alocată depozitului logistic de la Miroslava.

”Pentru noi, strategia prioritară este să ne deservim cât mai eficient clienții, să venim în întâmpinarea nevoilor acestora, acest lucru implicând și timpii de livrare. Nu e un secret faptul că lanțurile logistice au fost afectate, mai întâi de pandemie, apoi de război. Sunt întârzieri, mai mici sau mai mari, dar întârzieri. Tocmai de aceea vrem să le evităm complet dacă acest lucru ține de noi”, spune Ciprian Otea.

Anul trecut peste 10.000 de companii au ales Misavan ca furnizor pentru produsele lor de curățenie, iar pentru 2022 numărul clienților este în creștere.

Portofoliul companiei cuprinde peste 1.500 de produse, fie detergenți concentrați, pentru uz profesional, fie gata de utilizat, în recipiente de diferite dimeniuni, pentru toate categoriile de consumatori, inclusiv adaptate pentru utilizarea casnică.  Cele mai cunoscute și comercializate sunt cele din gama premium Dr. Stephan. Lansate inițial pentru uz profesional, targetul fiind afacerile din domeniul HoReCa, office și industrie. Produsele Dr. Stephan au fost adaptate în ultimii ani pentru retail și consumatorii casnici.

Dezvoltarea la nivel național a businessului Misavan a însemnat și creșterea numărului de angajați, inclusiv în perioada 2020-2021. În prezent, grupul Misavan are peste 340 de angajați în toată țara.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: