MOL lanseaza conceptul Fresh Corner

Grupul MOL a deschis la Ploiesti prima benzinarie din Romania care integreaza noul concept de statiie. MOL Romania va include in acest an 5 benzinarii in proiectul pilot de lansare a conceptului Fresh Corner. Oferta Fresh Corner a MOL Romania este adaptata necesitatiilor de cumparare de zi cu zi ale clientiilor.

MOL Romania a inaugurat la Ploiesti (Blejoi) prima benzinarie in cadrul proiectului pilot de introducere a conceptului Fresh Corner. Compania va deschide 5 astfel de statiii in cadrul proiectului pilot, in acest an.

Fresh Corner reprezinta punctul central al noului concept de magazin, care acorda o mai mare importantia produselor alimentare proaspete, cumparaturilor pentru acasa si sortimentelor de cafea.

MOL Romania va deschide inca 4 statiii in cadrul proiectului pilot in acest an, in Bucuresti si Sibiu. Compania intentiioneaza sa innoiasca o parte a retielei de distributiie in 2016, conform rezultatelor studiilor de cercetare a satisfactiiei clientiilor.

Unul dintre produsele principale ale Fresh Corner este cafeaua: un aparat inovator, cu autoservire si ecran tactil permite clientiilor care doresc sa isi prepare singuri cafeaua sa aleaga dintre 26 de arome de cafea, proaspat macinata din boabe. Un barista poate prepara 23 de tipuri de cafea pentru drum si 16 tipuri de cafea care pot fi savurate in benzinarie.

Sandvisurile sunt pregatite pe loc iar produsele de patiserie si panificatiie sunt proaspat coapte.