Antreprenori by eMAG Business Stiri

Cum funcționează primul marketplace local pentru mame

4 dec. 2020 2 min

Cum funcționează primul marketplace local pentru mame

Reading Time: 2 minute

Mom o’clock lansează primul marketplace local pentru mame, momoclock.ro, care include peste 100 de branduri și aproximativ 10.000 de produse listate, organizate în categorii precum: îmbrăcăminte și încălțăminte, jocuri și jucării, transport bebe, camera copilului, creșă, grădiniță, școală, cursuri și ateliere, proaspete/viitoare mămici, și altele.

Branduri internaționale și producători locali

Pe lângă branduri de renume, oferta include și producători locali sau creatori de produse custom-made, originale și de calitate, pe care, altfel, mamele ar trebui să le caute separat pe pagini dedicate ale acestor producători sau offline la evenimente de tipul târgurilor. În plus, platforma va conține și zona de cursuri pre/post natale, traininguri, educație parentală, activități și ateliere, toate organizate într-un mod intuitiv și ușor de urmărit.

”Ne-am propus să aducem împreună furnizori de produse și servicii utile și îndrăgite de mămici, pe care acestea să le aibă la îndemăna într-un singur loc, fie că vor să se pregătească de Sărbători sau doar să înnoiască recuzita celui mic. Ne-am orientat către parteneri care folosesc materiale baby friendly, oferă produse deosebite, unele în serii limitate, așadar încercăm să ne diferențiem și prin portofoliu de alte magazine online existente. Ne place să spunem că ne alegem furnizorii cu grija cu care mamele își cresc copiii”, spune Andra Sima-Pencea – co-fondator Mom o’clock.

Concept offline și online

Obiectivul este ca într-un an să ajungă la 2000 de comenzi pe lună și să plaseze marketplace-ul momomclock.ro în topul opțiunilor din mintea mamelor când vine vorba de cumpărături pentru copiii lor sau chiar și pentru ele.

“Brandul Mom o’clock a fost gândit încă de la început cu mai multe componente (offline și online), însă cu siguranță contextul actual a dus la o reprioritizare a lor. Astfel că de la începutul pandemiei am lucrat la dezvoltarea magazinului online pentru a-l transforma într-o platformă de tip marketplace, având într-un singur loc o selecție de branduri și producători care se adresează segmentului mama & bebe și cu mai multe beneficii pentru toate părțile implicate: clienți finali, furnizori și noi. În plus, noua direcție de dezvoltare ne ajută să depășim limitele teritoriale și de vârstă, să abordăm un public mai larg decât până acum și cu oportunități de scalare mai mari pe viitor.” a declarat Oana Boia – co-fondator Mom o’clock.

Oana Boia și Andra Sima, cele 2 mămici-antreprenor din spatele brandului, au deschis anul trecut prima cafenea baby-friendly din București, pornind de la nevoia de socializare a mamei în primii ani de viață ai copilului.

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: