Tech Stiri

MyAccount Telekom a înregistrat o creștere de 30%

18 mart. 2020 2 min

MyAccount Telekom a înregistrat o creștere de 30%

Reading Time: 2 minute

Interacțiunile online, precum și cele realizate prin aplicația MyAccount Telekom au crescut cu 10-30% în ultima săptămână, comparativ cu perioada anterioară. „Observăm o ușoară tendință de creștere în ceea ce privește vânzările de SIM-uri prepay și de abonamente de telefonie mobilă, precum și în cazul serviciilor convergente fix-mobil”, precizează oficialii companiei.

În ceea ce privește serviciile cele mai solicitate de către clienți, „este previzibil ca, în primă fază, conexiunile la internet să fie utilizate mai mult de către clienții rezidențiali. Ulterior, ne așteptăm ca și serviciile de voce să înregistreze valori în creștere, deoarece oamenii vor începe să simtă nevoia de a comunica. În același timp, televiziunea va înregistra audiențe record pentru posturile de știri. Toate serviciile care vor reprezenta o alternativă la interacțiunea fizică vor crește cu siguranță în trafic”, ne-au declarat oficialii operatorului.

Pentru a asigura continuitatea furnizării serviciilor în cazul creșterii traficului de date datorate izolării la domiciliu a populației, Telekom Romania a adoptat o serie de măsuri, precum monitorizarea în permanență a principalilor indicatori ai rețelei, pregătirea și disponibilitatea mijloacelor tehnice necesare în cazul în care anumite părți ale rețelei necesită lucrări de upgrade datorate creșterii traficului în rețea. Totodată, echipele analizează studii de caz din alte rețele din țări care s-au confruntat cu această problemă, pentru a învăța din experiența acestor și pentru a fi pregătite să intervină pentru soluționarea eventualelor probleme.

„Rețeaua IT a companiei, precum și a clienților care au achiziționat servicii dedicate de securitate, este monitorizată în permanență prin intermediul unui echipament de ultimă generație numit “SIEM” (Security Information and Event Management), determinând astfel activitățile malițioase și răspunzând în timp real amenințărilor de securitate IT. De asemenea, Centrul de Operare a Securității (SOC) IT Telekom este parte a rețelei de 16 SOC-ri a grupului Deutsche Telekom cu care este interconectat și are acces la expertiza de nivel superior a grupului pentru analiza detaliată de malware, forensics, răspuns la incidente și, nu în ultimul rând, are acces la biblioteca cu peste 20 milioane de semnături de viruși, minimizând timpul de răspuns la atacurile cibernetice”, explică reprezentanții Telekom România.

 

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: