Marketing Stiri

#NICIOSCUZĂ, de la Minio Studio și JYSK România

19 feb. 2018 2 min

#NICIOSCUZĂ, de la Minio Studio și JYSK România

Reading Time: 2 minute

Campania de CSR #NICIOSCUZĂ este rezultatul primei colaborări dintre Minio Studio și JYSK. Prin aceasta, retailerul danez își anunță susținerea pentru Comitetul Național Paralimpic.

Filip NICIOSCUZA

Comunicarea îl are în prim-plan pe Arian Notrețu, un înotător de 12 ani căruia îi lipsește piciorul stâng. Arian s-a apucat de mai puțin de un an și jumătate de înot și încearcă să realizeze o performanță incredibilă prin calificarea la Jocurile Paralimpice de la Tokyo, din 2020. Gabriela Constantin și Filip Ghiorghi sunt ceilalți doi eroi ai campaniei. Gabriela s-a născut cu focomelie, o afecțiune care constă în atașarea directă a palmelor de trunchi. Nimic nu a oprit-o însă să devină campioană națională la tenis de masă. Filip e de 24 de ani într-un scaun cu rotile, dar în tot acest timp a practicat mai multe sporturi, printre care înot, baschet, atletism sau tenis de câmp. S-a oprit la tirul cu arcul și a ajuns să reprezinte România la zeci de competiții internaționale.

Arian NICIOSCUZA

Componenta de digital este baza campaniei #NICIOSCUZĂ, Minio și JYSK lansând site-ul www.nicioscuza.ro, unde utilizatorii se pot înscrie în campanie.

Oricine poate alege dintr-o listă de scuze, pe care apoi eroii campaniei încearcă să le demonteze. Dacă au fost convinși, utilizatorii au posibilitatea să semneze un manifesto în care își promit să se apuce de sport și să facă din această activitate o obișnuință. Apoi, îl pot distribui pe rețelele sociale pentru a-i inspira și pe alții, folosind hashtag-ul #nicioscuză.  

Componenta vizuală include spotul principal al campaniei – , filmat atât cu dronă, cât și cu echipament subacvtic.

În plus, mai sunt încă 10 clipuri video realizate pentru a prezenta poveștile sportivilor și pentru a demonta scuzele uzuale. 

Campania este comunicată și în cele 54 de magazine pe care JYSK le are în România, prin postere, execuții in-store și un spot audio.

Un număr mare de publicații și stații TV au preluat mesajul campaniei și au realizat deja ample materiale dedicate celor 3 sportivi și cauzei pe care aceștia o susțin. De asemenea, comunitățile online au fost activate de mesajele oneste ale influențatorilor inspirați să renunțe la scuzele lor.

Gabriela NICIOSCUZAEchipa proiectului

MINIO STUDIO: Ioana Mucenic – CEO; Paul Cotor – Head of Creatives; Călin Ionescu – Account Manager; Cătălina Ionescu – Digital Account Manager; Marius Marin – PR Manager; Ilinca Văleanu – Account Executive; Teofan Gavriliu – Junior Art Director; Marius Cioroabă – Copywriter & Fotograf

JYSK ROMÂNIA: Alex Bratu, Country Manager JYSK România & Bulgaria; Iraida Paiuc, Sales & Marketing JYSK Manager România & Bulgaria; Raluca Tamaș, Social Media and Digital Coordinator JYSK România

 

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: