Marketing MarComm Stiri

Nu e vară fără Lay’s, nici fără Electric Castle

23 iun. 2025 2 min

Nu e vară fără Lay’s, nici fără Electric Castle

Reading Time: 2 minute

Lay’s, brandul emblematic din portofoliul PepsiCo, revine la Electric Castle, unul dintre cele mai apreciate festivaluri de muzică din Europa, cu o serie de experiențe inedite dedicate participanților.

Sub conceptul „Nu e vară fără Lay’s”, chipsurile preferate de români semnează un nou proiect memorabil la intersecția dintre gust și distracție, reafirmând, astfel, angajamentul brandului de a susține pasiunile consumatorilor și de a fi prezent în cele mai relevante contexte culturale și de socializare.

„Ne bucurăm să revenim la Electric Castle cu noi experiențe pentru participanții din toate colțurile lumii. Star Foods este prezent pe piața din România de peste 20 de ani, astfel avem responsabilitatea de a inova constant și de a răspunde cât mai bine preferințelor consumatorilor. Parteneriatul cu Electric Castle ne permite să interacționăm direct cu publicul nostru, să transformăm fiecare pauză de muzică într-un moment de relaxare, interacțiune și savoare. Lay’s și muzica au ceva în comun – aduc oamenii împreună și creează momente de bucurie”, a declarat Vlad Vlădescu – Snacks Marketing Manager, PepsiCo East Balkans.

Universul Lay’s – gust intens și experiențe imersive

Pentru ediția din 2025 a festivalului, Lay’s aduce în prim-plan Aromatic Cheese – chipsul cu gust intens, care completează perfect atmosfera vibrantă a festivalului. În plus, vizitatorii vor putea explora un labirint imersiv inspirat de tot ceea ce înseamnă ”universul Lay’s’”.

„Ne bucurăm ca, alături de Lay’s, să dăm savoare clipelor pe care le vom trăi la cea de-a 11-a ediție. Experiența Lay’s este creativă și conectată cu atmosfera de festival și ne va face mai ușoară misiunea de a crea distracție non-stop, timp de 5 zile, pentru zeci de mii de participanți”, a declarat Tudor Costinaș – Head of Communications, Electric Castle.

Electric Castle 2025 ajunge la cea de-a 11-a ediție și va fi găzduit, ca în fiecare an, de Castelul Bánffy din Bonțida, județul Cluj, în perioada 16 – 20 iulie.

Despre PepsiCo 

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de aproape 92 miliarde dolari în 2024, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.

Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail. 

Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni.

Articole pe aceeași temă: