Antreprenori MarComm PR Stiri

O agenție de PR se oferă să ajute pro-bono micii întreprinzători români

26 mart. 2020 2 min

O agenție de PR se oferă să ajute pro-bono micii întreprinzători români

Reading Time: 2 minute

2activePR a lansat New Future, un proiect pro-bono de susținere a micilor întreprinzători români. Inițiativa agenției se adresează antreprenorilor care și-au construit sau sunt pe cale să își construiască o afacere  bazată pe sustenabilitate și grijă față de mediul înconjurător, pe inovație, pe folosirea resurselor locale, pe generarea unui impact pozitiv în comunitatea căreia i se adresează, dar și pe respectul față de furnizori și parteneri.

Proiectul se va derula începând cu luna aprilie, iar antreprenorii ce consideră că afacerea lor respectă criteriile menționate mai sus, sunt invitați să ne transmită: povestea lor de business, un CV, precum și o argumentație / informații despre sustenabilitatea și impactului inițiativei sale asupra comunității. Înscrierile sunt așteptate până la mijlocul lunii mai, pe e-mail, la newfuture@2activepr.ro

Corina Barladeanu“Ne dorim să contribuim activ la succesul proiectelor valoroase, spunându-le povestea de business și aducând în atenția publicului produsele sau serviciile lor inovatoare. Iar pentru a atinge aceste obiective vom folosi strategii de lansare, care să încorporeze tactici de influencers și media relations. Pe această cale solicităm ajutorul tuturor publicațiilor din România, acela de a susține și ei micile proiecte creative și antreprenorii din spatele lor, dedicândul-le acestora un spațiu online mai amplu. Doresc să încurajez mass media să facă din acest gen de relatări o prioritate pentru politica lor editorială și să creeze pagini și emisiuni speciale dedicate acestor afaceri pe cale să se nască.” declară Corina Bârlădeanu, owner 2activePR.

Business-urile câștigătoare vor fi desemnate în funcție de afinitatea cu criteriile de sustenabilitate, inovație, impactul în comunitate și respect față de furnizori și parteneri și vor fi susținute de o echipă dedicată, care va crea și implementa pentru fiecare dintre acestea o campanie de lansare/relansare de produs sau servicii. 

Foto: © Sarayut Thaneerat | Dreamstime.com

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: