Marketing Stiri

O, brad frumos, neputincios

23 dec. 2016 3 min

O, brad frumos, neputincios

Reading Time: 3 minute

o-brad_frumos_versuriȘtiați că pentru a ajunge la înălțimea de 1,5-2 metri, așa cum sunt cei vânduți de Sărbători, unui brad îi sunt necesari mai mult de 10-12 ani? Iar după 12 ani de luptă pentru supraviețuire, bradul este tăiat într-un minut, ținut două săptămâni în casă, apoi este aruncat la ghena de gunoi. 

În acest context, Friends\TBWA, Rogalski Damaschin PR și Fundația Conservation Carpathia au inițiat campania ”O, brad frumos”, care își propune reducerea pe termen lung a numărului de pomi de Crăciun tăiați din pădure și încurajarea oamenilor să apeleze la surse alternative: brazi crescuți în pepiniere, în ghiveci sau alternative confecționate manual.

În cadrul Concertului de Colinde de la Ateneu, care a avut loc în 13 decembrie, Corul Symbol a cântat varianta reinterpretată și mai ancorată în realitate a celebrului colind ”O, brad frumos”,  pentru a sensibiliza publicul cu privire la acest fenomen. Activarea a fost relatată pe larg și în cadrul Știrilor PRO TV

” În ultimii 3 ani, FCC plantează între 40.000 și 50.000 de puieți de brad în zone în care acesta a fost eliminat de către om. Încurajăm participarea copiilor și tinerilor la activități în pepinierele fundației și la campaniile de plantare pe care le organizăm. Voluntarii au ocazia să aibă în grijă puieții, de când apar în pepiniere până când sunt plantați în munte și câțiva ani după reîmpădurire”, a declarat Mihai Zotta, Director Tehnic Fundația Conservation Carpathia.

”Muzica este un vehicul care sensibilizează, care atinge corzi greu de atins de cuvânt. De aceea, când ne-a fost propusă această idee, am decis să o facem cu dragă inimă. Cu atât mai mult cu cât fetele din cor au fost entuziasmate când au auzit de ea. Una dintre menirile Corului Symbol este să ajute diverse cauze sociale care aduc schimbări în bine. Cât despre despăduriri, trebuie odată și odată să oprim această catastrofă națională, despre care e greu de zis unde ne va duce, dar în niciun caz spre bine”, a declarat Prof. Jean Lupu, Dirijor Corul Symbol

”Campaniile care ajută natura sunt modul în care noi, cei din agenție, dăm ceva înapoi societății. Și că tot se apropie Crăciunul, toate colindele pe care începem să le auzim ne-au inspirat să rescriem cel mai celebru colind despre brazi. L-am rescris fix cum brazii l-ar fi compus. Și cum trebuia neapărat să fie interpretat într-un mod special, l-am urcat pe scenă la Ateneu, cântat de zeci de voci care i-au dat valoarea pe care pădurile din România o merită. Și melodia a fost lansată pe orice mediu posibil.”, a declarat Vladi Păunescu, Group Creative Director, Friends\TBWA.

”Tradițiile nu dispar, tradițiile se transformă. Este Crăciun în casă și cu un brad în ghiveci. Acesta este motivul pentru care am intrat în această campanie și credem că prin muzică și orice altă formă de artă putem inspira oamenii în direcția faptelor bune”, a declarat Cristina Lica, Communication Consultant, Rogalski Damaschin PR.

Friends \TBWA: Sorin Trâncă – Creative Director, Vladi Păunescu – Group Creative Director, Roxana Tănăsache – Copywriter, Mario Niculae – Art Director, Ioana Știrbulescu – Business Development Director, Ilinca Marcu – Senior Account Executive, Claudiu Jojatu – Digital Director, Ionuț Popescu – Head of Performance and Strategy, Zoe Enculescu – Digital Project Manager, Vlad Mareș – Digital Project Manager & Deutsch Copywriter

Rogalski Damaschin PR: Eliza Rogalski – Head of Strategy, Alina Damaschin – Creative Leader, Dorian Ilie – Consumer Communication Director, Cristina Lica – Communication Consultant.

Fundația Conservation Carpathia: Christoph Promberger – Director Executiv, Barbara Promberger-Fürpaß – Director Executiv, Angela Pop – Director de Comunicare, Mihai Zotta – Director Tehnic

Corul Symbol: Prof. Jean Lupu – Dirijor

Umbra Studio: Iulian Ioniță – Video Editor, Călin Tîmb – D.O.P

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: