Stiri Companii Publicitate

O campanie a Ogilvy România este preluată de Asociația Companiilor de Comunicare din Belgia

4 mart. 2021 2 min

O campanie a Ogilvy România este preluată de Asociația Companiilor de Comunicare din Belgia

Reading Time: 2 minute

Anul trecut, prin campania Dincolo de cifre sunt oameni, Ogilvy România, la invitația UAPR, a lansat primul  demers local de susținere a comunităților creative locale, din perspectiva nevoii de respectare a termenelor de plată. Din această lună, campania a fost preluată de Asociația Companiilor de Comunicare din Belgia (ACC Belgia), co-fondator JEP (juriul pentru etică în publicitate) și co-organizator al EFFIE Awards. Adaptarea campaniei este realizată de Ogilvy Social Lab Brussels.

Dincolo de provocările imense ale anului trecut și de schimbările subite care ne-au testat limitele adaptabilității, anul trecut a fost despre solidaritate. Despre mai puțin individualism și mai multă atenție la cei din jur, atât la nivel personal, cât și la nivel de business. Companiile s-au mobilizat și au încercat să facă front comun pentru a susține diverse cauze și comunități vulnerabile.

În contextul generat de pandemie, comunitățile creative au fost puternic afectate și au avut nevoie, mai mult ca niciodată, sa fie sprijinite și încurajate să meargă mai departe cu încredere.  Ilustratori, freelanceri, fotografi, regizori, copywriteri și producători, oamenii care stau în spatele oricărei campanii de succes, sunt partenerii pentru care plata la timp a facturilor are o și mai mare greutate, dată fiind natura meseriei lor.

„Când am lansat campania, am gândit-o ca pe un act de solidaritate la care să participe cât mai mulți dintre colegii din industriile conexe. Nu credem că lucrurile se schimbă peste noapte, ci prin perseverență și puterea exemplului. Suntem onorați că cei de la ACC Belgia sprijină această conversație care depășește granițele unei țări și care, iată, își găsește ecou și în alte culturi. De asemenea, le mulțumim colegilor de la Ogilvy Social Lab pentru adaptare, precum și tuturor celor care s-au alăturat campaniei, aici, în România” – Manuela Necula, CEO  Ogilvy România

Răspunzând provocării UAPR, Ogilvy România a lansat prima conversație publică de susținere a comunităților creative locale, atragând atenția asupra uneia dintre cele mai sensibile probleme cu care se confruntă acestea: neplata la timp a facturilor. Tema rămâne una de actualitate și în acest an, drept dovadă preluarea acesteia de către ACC Belgia.

„În aceste vremuri dificile pentru industriile creative asistăm la un mare val de solidaritate, chiar și în rândul asociațiilor din Uniunea Europeană. Am fost foarte bucuroși să preluăm campania privind respectarea termenelor de plată, creată de Ogilvy România, și să obținem sprijinul Uniunii Belgiene a Agențiilor de Publicitate pentru a atrage atenția asupra acestui subiect atât de sensibil” – Johan Vandepoel, CEO ACC Belgia

Ogilvy Group România parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY).

Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare, experiente si campanii personalizate pentru a răspunde celor mai specifice nevoi ale brandurilor,  oferind următoarele arii de expertiză: strategie de brand, advertising, customer engagement&commerce, PR & Influence și digital transformation.

Portofoliul de clienţi cuprinde atât business-uri locale, cât și branduri internaționale, precum Kimberly Clark, Dr. Oetker, Berlin – Chemie, Dr. Max, Globalworth, Leroy Merlin, Bayer, OMV Petrom, Johnson & Johnson, Sonae Sierra, Sodexo şi multe alte branduri de renume. 

Mai multe despre proiectele dezvoltate de Ogilvy România sunt disponibile aici

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: