Marketing Stiri

O noua agentie de branding si digital

7 ian. 2016 < 1 min

O noua agentie de branding si digital

Reading Time: < 1 minut

Alina Chirvase si Adnan Vasile au lansat Onomatopy, o noua agentie specializata in servicii de naming, branding si digital. 

Cei doi au facut echipa timp de opt ani, in proiecte din sectorul industriilor creative din Romania, dar si pentru brandingul unor companii de pe piata britanica. Unele dintre proiecte pot fi gasite pe site-ul agentiei. 

Alina Chirvase are o experienta de peste 12 ani in media si comunicare. A lucrat cinci ani in televiziune ca editor, scenarist, copywriter si New Media Manager (Realitatea TV, Pro TV, Prima TV), apoi ca PR Manager la Ogilvy PR si in ultimii 7 ani la Asociatia Oricum si ShortsUP. In 2009 a co-fondat proiectul de film ShortsUP si s-a ocupat de brandingul, strategia de comunicare si apoi de coordonarea proiectului pana la finele anului 2014. A colaborat de-a lungul timpului cu proiecte diverse din sectorul industriilor creative in calitate de comunicator si brand manager. A absolvit Facultatea de Litere de la Universitatea Bucuresti si un masterat in business si comunicare la SNSPA.

Vasile Alin-Adnan are peste 10 ani de experienta in ilustratie, identitate, print, animatie, web si design interactiv. Pana de curand, Adnan a lucrat ca freelancer, parte din sute de proiecte, in special din zona industriilor creative. A livrat de-a lungul anilor concepte foarte creative si totodata eficiente in business-uri diverse din intreaga lume.

 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: