Marketing Stiri

O noua campanie si o noua identitate de brand pentru Provident

13 iul. 2016 < 1 min

O noua campanie si o noua identitate de brand pentru Provident

Reading Time: < 1 minut

“Pensiunea”, cea mai recenta campanie de comunicare Provident poarta semnatura agentiei Jazz. Campania continua platforma de comunicare – „Cand este important pentru tine”, cu mesajul „Alege imprumutul care te lasa sa alegi!” Actuala directie de comunicare a fost lansata la finalul anului trecut pentru a marca extinderea portofoliului de produse al companiei, prin imprumuturi mai flexibile, mai rapide, cu sume mai mari si termene de rambursare mai lungi.

Provident aniverseaza 10 ani de activitate in Romania si marcheaza acest lucru prin mesajul “Multumim ca ne alegi de zece ani!”, prezent in toate materialele de comunicare. In acest context aniversar, Provident anunta si o noua identitate de brand, ce reprezinta alinierea Provident Financial Romania la initiativa internationala, la nivelul grupului International Personal Finance, din care face parte.

Local, noul design a fost implementat in colaborare cu Jazz.

Campania ruleaza intre 15 iunie si 23 august, cu executii in TV, online si print.

Echipa Provident: departamentul de marketing condus de Marilena Barliga (Director Marketing) si departamentul de Corporate Affairs condus de Vlad Sandru (Senior Corporate Affairs Manager).

Echipa Jazz: Valentin Suciu (Creative Partner), Roxana Panaitescu (Senior Copywriter), Krizstina Maier (Art Director), Loredana Saru (Client Service Director), Claudia Banica (Account Manager), Andreea Dragan (Account Executive).

Spotul TV a fost realizat in colaborare cu Multimedia Est:

Radu Muntean (Regizor), Tudor Lucaciu (DOP)  si Dragos Potop (Producator).

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: