Marketing

O nouă platformă de comunicare Fashion Days

Reading Time: 2 minute

Fashion Days a lansat o nouă platformă de comunicare – ”Wear Confidence // Order Confidence”, concomitent cu campania de lansare a noilor colecții primăvară/vară.

 Noua platformă de brand a fost dezvoltată împreună cu Graffiti BBDO și reflectă acele piese ”vedetă” din garderoba fiecăruia.

Colecțiile primăvară/vară lansate sub umbrela platformei ”Wear Confidence // Order Confidence” introduc 20 de branduri noi,  în premieră pe Fashiondays.ro, care completează portofoliul de produse. De la genți marca Pollini și JYDC London, piese vestimentare din denim de la Replay și G-Star, încălțăminte de la Superga, Polo Ralph Lauren, Cat, Rider, Ipanema, Melissa, Camper, Lacoste, Replay, G-Star, S’Oliver, Bugatti și Aldo, piese de lenjerie intimă de la Ted Baker și Sloggi, la îmbrăcăminte pentru copii de la Aygey și Frankie Morello. Totodată, aceștia vor găsi și noi colecții de la Zee Lane, Mango, Ted Baker, Lacoste, Alcott, Next, Trussardi Jeans, Furla, Napapijri, Marella, Converse, Reebok și Jack&Jones.

Noua campanie Fashion Days beneficiază de un plan de comunicare în toate cele trei țări în care activează, ce cupride atât TV, online și print, cât și activări în social media.

Spotul publicitar, ce reflectă din plin încrederea în sine, a fost realizat de către departamentul de creație și producție Fashion Days împreună cu casa de producție DeFilm Production, fiind filmat de Barna Nemethi, regizor și Alex Gâlmeanu, DOP al producției, dar și fotograf al campaniei.

Echipa Fashion Days: Andrei Chirilă, Chief Marketing Officer, Teodora Șaguna, Head of Brand Marketing & PR, Iulia Sas, Creative Director, Ionela Grigore, Brand Manager, Raluca Monac, Content Marketing Manager, Denna Cojocariu, Copywriter,  Anca Giupana, Head of Content Production, Cătălina Ivan, Stylist & Studio Coordinator, Ana Popa, Stylist, Mioara Roncea – Fashion Editor

Echipa Graffiti BBDO: Titus Dumitrescu, Creative Director, Ioana Mihai, Strategic Planner, Mihai Calotă, Art Director, Alex Tocilescu, Copywriter, Oana Preda, Senior Account Manager, Andreea Sandu, Client Service Director

Regizor: Barna Nemethi

DOP: Alex Gâlmeanu

Fotograf: Alex Gâlmeanu

Casa de producție: DeFilm Production, producător Radu Stancu

 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Un pilot român va debuta în Formula 4 Italia

Un pilot român, Luca Viișoreanu, și o echipă românească, Real Racing, vor debuta în acest sezon în Formula 4 Italia.…

45 de minute ago

Alex Petricean: Ambasadorul noii bucătării românești

Cum îi atrage chef Alex Petricean pe tinerii din țară să descopere savoarea bucătăriei românești prin deschiderea restaurantului NOUA BAR,…

o oră ago

Inginerii Continental România dezvoltă tehnologii importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class

Inginerii Continental, de la centreler din Timișoara, Iași și Sibiu, dezvoltă componente și produse importante pentru noul Mercedes-Benz E-Class. Pentru…

23 de ore ago

Agroland Business System vrea vânzări nete de 344,6 mil. lei și investiții de 15 mil. lei în 2024

Agroland Business System, grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, vizează pentru anul 2024, la nivel consolidat, vânzări nete…

2 zile ago

Vă era dor de telefoanele cu taste? HMD lansează Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G

HMD lanseazp o selecție de telefoane cu taste - Nokia 215 4G, Nokia 225 4G și Nokia 235 4G -…

2 zile ago

Tazz: Românii comandă de 1 mai de 7 ori mai mulți mici față de o zi obișnuită

Ziua Internațională a Muncii, 1 Mai, deține recordul pentru cele mai multe comenzi de mici din an: conform datelor din…

2 zile ago