Stiri MarComm Publicitate

O româncă selectată în programul Cannes Lions SIBI pentru femei lider din întreaga lume 

16 iun. 2020 2 min

O româncă selectată în programul Cannes Lions SIBI pentru femei lider din întreaga lume 

Reading Time: 2 minute

Roxana Niţă a fost selectată în programul Cannes Lions See It Be It pentru 2020 – 2021. Ea este singurul director de creație din Europa de Est selectat în acest program și fost aleasă dintre peste 800 de candidate din întreaga lume.

SIBI este o inițiativă Cannes Lions care promovează egalitatea de gen și reprezentarea egală între femei și bărbați în rândul directorilor de creație din întreaga industrie, condusă de Madonna Badger, fondatoare și CCO Badge & Winters, câștigătoare a premiului Advertising Age Small Agency 2016.

Programul este dedicat femeilor din întreaga lume și selectează candidate care au potențial să devină lideri creativi în companiile lor. Iniţial, programul a fost dedicat femeilor din cadrul agențiilor de creație, dar în ultimii ani s-a extins și la rolurile de creaţie din alte domenii. Aflat la a 7-a ediție, program include sesiuni exclusive de mentorat cu lideri din industrie, precum și acces la cele mai influente persoane din business, într-o comunitate internațională de femei care aspiră la poziții de lider în domeniul creației. Experiența VIP include acces gratuit la festival, cazare și transport, o serie de oportunități post-eveniment, precum și șansa de consolidare a profilului profesional și sprijin pentru a deveni ambasador See It Be It It.

Roxana Niţă este Group Creative Director la Cheil | Centrade România și a primit recunoaștere pentru numeroasele campanii premiate din cariera sa, dar mai ales pentru cele din sfera cauzelor sociale. Campania “Unquiet Voices” pentru Asociaţia ANAIS este una dintre ele – un proiect multiplu premiat şi selectat la Festivalul de Film de la Cannes, care expune ororile violenței domestice prin implicarea mai multor victime care îşi spun poveștile, vocile lor fiind suprapuse peste imagini cu scene de abuz preluate din filme mute vechi de zeci de ani.

A absolvit Art Directors Club România și, după ce a câștigat competiția locală Cannes Young Lions în 2012, a fost selectată în 2015 pentru a reprezenta România la programul ADC Europe Creative Express, absolvind și Eurobest Young Digital Academy. Şi-a continuat activitatea de creație publicitară în ultimii nouă ani și este câştigătoarea a zeci de premii locale și internaționale precum Cannes Lions, LIA Awards, Golden Drum, One Show, FIBRA și multe altele. 

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: