Cosmetic Plant, afaceri in crestere cu peste 20%

Business-ul Cosmetic Plant, unul dintre principalii producatori locali de cosmetice, a raportat in primele sase luni din acest an afaceri in crestere cu peste 20% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.

De asemenea, semestrul intai din 2016 a insemnat pentru compania clujeana atat extinderea exporturilor in ţarile unde deja era prezenta, cat si penetrarea unor noi pieţe europene.

„Majorarea cifrei de afaceri in prima jumatate din acest an a avut la baza mai mulţi factori. Asfel, largirea reţelei de distribuţie si a sortimentaţiei de produse Cosmetic Plant la partenerii deja extistenţi, lansarea gamelor Lift UP si Miere & Laptisor de matca la finalului lui 2015 si nu in ultimul rand exporturile au avut un impact pozitiv in rezultatele obţinute”, a  declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

Potrivit Susanei Laszlo, business-ul companiei in prima parte din an a ajuns la aproape 6 milioane de lei (1,33 milioane de euro), comparativ cu circa 5 milioane de lei (1,11 milioane de euro) in primul semestru din 2015. In ceea ce priveste volumele de produse livrate, acestea s-au majorat cu 15% comparativ cu perioada similara a anului trecut, la peste 655.000 de bucaţi.

“Cele mai mari cresteri in vanzari au fost inregistrate de gamele Bioliv – datorita notoritaţii si a premiilor primite in ultimii ani, anticelulita – datorita extinderii sortimentaţiei in 2015 si gama Cocos, ce cuprinde patru noi produse ce au la baza ulei de Cocos BIO si care a fost lansata in acest sezon”, a declarat Susana Laszlo, director general al Cosmetic Plant.

In ceea ce priveste exporturile, in intervalul ianuarie – iunie 2016, compania a incheiat parteneriate cu noi clienţi din Spania si Grecia.  In acelasi timp, in Ungaria, unde exista deja o reprezentanţa inca din 2014, a fost extinsa colaborarea cu cei mai importanţi distribuitori locali si cu lanţuri de farmacii, iar gama sortimentala pe aceasta piaţa s-a imbogaţit cu 17 produse noi. De asemenea, Cosmetic Plant a lansat exporturile si pe doua noi pieţe, Franţa si Cipru.

Dupa investiţii realizate si in prima parte a anului, compania vizeaza ca pana la finele lui 2016 sa continue proiectul de retehnologizare a unitaţii de producţie prin alocarea de noi fonduri. De asemenea, Cosmetic Plant vizeaza extinderea depozitului de produse finite  și reamenajarea zonei de birouri.

In ceea ce priveste planurile pentru anul in curs, Susana Laszlo  estimeaza ca business-ul companiei va creste cu peste 10% comparativ cu 2015, cand a ajuns la cca. 2 milioane de euro.