Fascinatia zborului

Fascinatia zborului

Cand nu munceste, Mugur Patrascu, Managing Partner la iLeo si profesor asociat al Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, se dedica pasiunilor, dintre care cea mai mare este aviatia Fascinatia pentru zbor o are din vremea liceului, pe cand descoperea cartile pilotului de vanatoare Doru Davidovici. Si-a dorit sa ajunga pilot militar, insa chiar daca nu si-a implinit acest vis,

Continutul de calitate, tendinta anului 2015

Continutul de calitate, tendinta anului 2015

Social media managerii se confrunta tot mai des cu o serie de provocari, printre care se numara socializarea eficienta cu oamenii, capacitatea a fi tot timpul conectat, de a lua decizii intr-un timp scurt si de a pune in aplicare cunostintele de editare foto si video. Potrivit lui Mugur Patrascu (iLeo), continutul de calitate va fi una din marile tendinte

Campanie Leo Burnett & Target si iLeo de Zilele Prieteniei

Campanie Leo Burnett & Target si iLeo de Zilele Prieteniei

Leo Burnett & Target a dezvoltat campania care promoveaza cea de-a doua editie a Zilelelor Prieteniei Bergenbier, o serie de evenimente care are loc in perioada 7 iunie – 16 august in orasele Iasi, Cluj-Napoca, Craiova, Bucuresti, Ploiesti, Arad, Alba-Iulia, Brasov, Galati si Constanta. Fiecare oprire e marcata de un concert, pentru care urca pe scena trupe precum: Vita de

Online-ul, cel mai bun spatiu de manifestare a creativitatii

Online-ul, cel mai bun spatiu de manifestare a creativitatii

<p> Recunoasterea creativitatii are valente similare modei. Este important ca in fiecare an sa verifici noua colectie, sa vezi ce se mai poarta si cum s-a mai sofisticat publicul. Mugur Patrascu, Managing Partner, iLeo, spera sa fim tot mai in pas cu moda: sa creasca numarul de proiecte online pe termen lung si sa ia amploare mobilul.</p> <p>  </p> <p>

Consolidare pe piata de publicitate

Consolidare pe piata de publicitate

<p> Grupul Publicis a semnat un acord final pentru cresterea participatiei la un procent de 51% din capitalul agentiilor afiliate: Leo Burnett&Target, Starcom MediaVest Group, Optimedia, The Practice si iLeo.</p> <p>  </p> <p> In functie de aprobarea autoritatilor de reglementare, tranzactia ar putea sa se incheie in primul trimestru al anului 2014.</p> <p>  </p> <p> Teddy C. Dumitrescu si Stefan

The Geeks, marele castigator pe scena IAB MIXX Awards

The Geeks, marele castigator pe scena IAB MIXX Awards

The Geeks, McCann Erickson, iLeo, CARAT si Kinecto sunt agentiile castigatoare la prima editie IAB MIXX Awards, o competitie internationala care evalueaza toate aspectele cheie ale marketingului online, incluzand strategie, dezvoltarea creativa si executia, plasamentul media si integrarea, eficienta si ROI-ul. Cele mai multe premii au revenit agentiei The Geeks, care a plecat acasa cu 4 trofee: 2 pentru Groupama

2012 un an de crestere

2012 un an de crestere

<p> <strong>Cu sume estimate intre 5 si 10% din totalul bugetelor de marketing, evolutia comunicarii digitale ramane incerta si in 2012. Mugur Patrascu, Managing Partner la iLeo, previzioneaza o crestere generala. </strong></p> <p>  </p> <p> <strong>Ce asteptari aveti de la piata de comunicare digitala in Romania anul acesta?</strong></p> <p> Senzatia actuala este ca 2012 e un an de supravietuire, cu

Zbor 2.0 deasupra digitalului

Zbor 2.0 deasupra digitalului

<p> <strong>A pariat pe online intr-o perioada cand strategia de marketing se definea preponderant in offline. A mizat pe inovatie si a ajuns sus mai repede decat altii. Recunoasterea a primit-o pe deplin anul trecut atat prin premii, cat si prin rezultatele de business. iLeo vrea sa ramana si in 2012 un loc al inovatiei si, dupa cum o demonstreaza